یکپارچه سازی ارائه خدمات در مرکز ارتباطات مردمی ( 122 )

یکپارچه سازی ارائه خدمات در مرکز ارتباطات مردمی ( 122 )

دکتر علیرضا رضوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان  این خبر افزود : در اجرای سیاست های کلان مقام عالی وزارت نیرو در خصوص یکپارچه سازی ارائه خدمات در شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستائی ، با هماهنگی انجام شده با حوزه های مرتبط در شرکت محترم مهندسی آب و فاضلاب کشور از ابتدای بهمن ماه سالجاری تمامی 2838 روستای استان آذربایجان غربی از طریق امکانات و تجهیزات موجود و با تکیه بر توان داخلی شرکت تحت پوشش ارائه خدمات مرکز 122 قرار گرفته اند .

دکتر رضوی در ادامه افزود : در مرکز ارتباطات مردمی ( 122 ) شرکت آب و فاضلاب در شرایط عادی حداقل روزانه 850 تا 900 پرونده در زمینه های مختلف فوریتی ( اتفاقات آب و فاضلاب ) ، درخواست های مشترکین از خدمات غیر حضوری ، گزارشات مردمی ، انتقادات و پیشنهادات و ... از طریق ورودی های مرکز ثبت ، پاسخگوئی و پیگیری می شود .

در خاتمه ایشان از مرکز 122 بعنوان چشم بینا و گوش شنوای شرکت یاد کرد و افزایش رضایت مندی مردم و مشترکین ، توسعه ارائه خدمات از طریق دولت الکترونیک ، کاهش هزینه ها ، جلوگیری از تردد های غیر ضروری و ... را از عمده ترین اهداف این اقدام بر شمرد و بر تقویت هر چه بیشتر این مرکز تاکید کرد .

شایان ذکر است شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این زمینه عنوان " اولین ها " را با خود یدک میکشد . در سال 1386 پایلوت کشوری بمنظور راه اندازی مرکز مکانیزه 122 ، سال 1397 تبدیل مرکز کال سنتر به مرکز کانتکت سنتر با بهره گیری از اپلیکیشن های " همراه آبفا " و " زیر پرتال 122 به آدرس www.122.abfaazgharbi.ir " و اکنون در سال 1398 اولین مرکز یکپارچه از اهم افتخارات این مرکز به شمار میرود .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات