ثبت وپیگیری شکایات شهروندان در حوزه برق ازطریق سامانه سمات


ثبت وپیگیری شکایات شهروندان ازطریق سامانه سمات

شهروندان محترم درخصوص نحوه ارائه خدمات برق رسانی ،نقص قوانین و مقررات،عدم انجام وظفه و یا ضعف در ارائه خدمات از شرکت هایی که عهده دار خدمات تامین برق هستند چنانچه شکایتی داشته باشند می توانند با مراجعه به سایت توانیر درقسمت رسیدگی به شکایات"سامانه مدیریت و ارزیابی خدمات برق توانیر (سمات) "با آدرس اینترنتی https://www.tavanir.org.ir مراجعه و شکایت و درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت و پیگیری نمایند.

همچنین در این راستا شهروندان محترم استان مرکزی می توانند علاوه برمراجعه به سایت فوق به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی https://www.mpedc.ir مراجعه و در قسمت شکایات نسبت به درج شکایات خود اقدام نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات