بازدید سرپرست ادارۀ کل تعاون استان اصفهان از پروژه های مسکن مهر خمینی شهر و نجف آباد

بازدید سرپرست ادارۀ کل تعاون استان اصفهان از پروژه های مسکن مهر خمینی شهر و نجف آباد

www.BanaNews.irسرپرست اداره کل تعاون استان اصفهان از پروژه های مسکن مهر تعاونی های شهرستان های خمینی شهر و نجف آباد بازدید کرده و پیشرفت هر پروژه بررسی شد و برای رفع مسایل و مشکلات آنها هماهنگی های لازم صورت گرفت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در این بازدید که مدیر ستاد تعاونی های مسکن مهر استان اصفهان و مدیر عامل رئیس اتحادیه تعاونی های مسکن مهر استان سرپرست اداره کل تعاون استان را همراهی می کردند، ابتدا رئیس اداره تعاون شهرستان خمینی شهر و رئیس اتحادیه مسکن مهر خمینی شهر با اشاره به اینکه طرح مسکن مهر شهرستان خمینی شهر درقالب ۴۶ بلوک ۲۸ واحدی در ۹ طبقه که طبقه زیرزمین و همکف اختصاص به پارکینگ و انباری واحدها داشته و ۷ طبقه مسکونی که در هر طبقه ۴ واحد با متراژ متوسط حدود ۸۵ متر مربع مساحت مفید هر واحد و حدود ۲۰ متر مربع فضای اختصاصی پارکینگ و انباری برای هر واحد و اختصاص حدود ۳۰ متر مربع مشاعات هر واحد که جمعاً حدود ۱۳۵ متر مربع متراژ مفید و غیر مفید هر واحد آپارتمان طراحی شده که پس از تأیید نقشه ها توسط سازمان مسکن و شهرسازی و نظام مهندسی استان در سال ۸۸ آماده اجرا گردید و عملیات اجرایی ساخت پروژه ۱۲۸۸ واحدی مسکن مهر شهرستان که از بزرگترین پروژه های ساختمانی شهرستان می باشد عملاً از اوایل سال ۸۹ شروع گردید.

در ادامه این بازدید با توجه به آغاز عملیات نازک کاری در بخشی از پروژه و با هدف یکسان شدن پیشرفت در تمام واحدهای مذکور دلایل رکود پروژه در ۴۰۲ واحد مسکن مهر خمینی شهر بررسی شد و مقرر گردید آخرین اخطارها به پیمانکار ۴۰۲ واحد داده شود و در صورت عدم توجه پیمانکار اقدامات قانونی به منظور خلع ید پیمانکار آغاز شود .

به گزارش بنانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون استان اصفهان، سرپرست اداره کل تعاون استان اصفهان در ادامه همچنین از مراحل پیشرفت پروژه مسکن مهر شهرستان نجف آباد نیز بازدید کرد. وی در این بازدید از همت کلیه افراد مرتبط با مسکن مهر نجف آباد که منجر به پیشرفت ۸۵ درصدی ۶۲۴ واحد مسکن مهر در فاز ۴ شهرک آزادگان شده است تشکر نمود.

وی در دیدار با محمودی فرماندار شهرستان نجف آباد با اشاره به آغاز عملیات محوطه سازی در پروژه مسکن مهر نجف آباد در خصوص رفع مشکلات پروژه مذاکره نمود. در این نشست راهکارهای مختلف در خصوص خدمات زیر بنایی مجموعه مطرح شد که مقرر شد پی گیری های لازم از طرف فرماندار نجف آباد و از طریق مسئولان ارشد استان صورت گیرد.

 

    نظرات