پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در آغازین روز از ایام الله دهه فجر

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در آغازین روز از ایام الله دهه فجر

به راستی هم اکنون انقلاب اسلامی به درجه ای از پختگی و صلابت رسیده که دیگر توطئه های مکرر دشمنان نه تنها اثری سوء در آن ندارد بلکه بر تنومند تر شدن درخت انقلاب اسلامی می افزاید.

در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران همچون سایر بخشهای اجرایی این مملکت بیش از گذشته بحث خدمت رسانی به ملت و شهروندان شریف اهمیت دارد. این مهم در سخنان بزرگان دین و امام و رهبری تاکید فراوان شده است. تا آنجا که مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت تکریم ارباب رجوع می گویند: امیرالمؤمنین علی (ع) الگویی نمونه برای مسئولین بخشهای مختلف نظام است ، لذا آنان باید همچون حضرت علی (ع) کار مردم را با دلسوزی ، بدون منت و تحقیر و توقع با احترام و تکریم مراجعه کنندگان و همراه با سلامتی نفس ، چشم و زبان و سلامت قلب انجام دهند.

در چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی و در حوزه مسکن اقدامات شگرفی در کشور و استان تهران در حال وقوع است. هم اکنون اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن کلید خورده است و به زودی شاهد آغاز ساخت پروژه ها خواهیم بود. به همت مسئولان دلسوز و کار جهادی همه همکارانمان در حوزه راه و شهرسازی پروژه های نیمه تمام در حال تکمیل و اتمام است. این در حالی است که بودجه عمرانی کشور و بالتبع استان تهران نسبت به سنوات گذشته چندان رضایت بخش نیست اما با رهنمودهای مشفقانه و راهگشای رهبری و همت دولت و مسئولان ، کار جهادی و پیشگیری از خطاهای احتمالی سبب شده است روند عمران و پیشرفت پروژه های راهسازی و ساخت مسکن رضایت بخش باشد.

امیدوارم در پرتو و الطاف ایزد یکتا و با همکاری مدیران و همکاران دلسوزم در مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران بتوانیم در شرایط حساس و سخت کنونی کشور ، پروژه های نیمه تمام را به اتمام رسانده و روند تولید مسکن در استان تهران را بیش از پیش سرعت ببخشیم.

رضا نگهبان

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات