برگزاری جلسه پدافند زیستی تهدیدات حوزه آب در شرکت آب منطقه ای...

جلسه پدافند زیستی تهدیدات حوزه آب در شرکت آب منطقه ای همدان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، در این جلسه ، ابتدا سردار فرجی ضمن عرض سلام و خیر مقدم مطالبی پیرامون پدافند زیستی و تهدیدات حوزه آب بیان نمود و خواستار توجه بیشتر در زمینه صیانت و ایمن سازی آب از محل مبدأ تا محل توزیع شد.

وی گفت: جنگ نوین شروع شده است و ما باید بسیار هوشیار باشیم چرا که یک نمونه از جنگ نوین تهدیدات زیستی است.

سردارفرجی ادامه داد: بحث های تهدیدات زیستی بسیار مهم و با اهمیت است زیرا دشمن برنامه ریزی دقیقی روی آن انجام داده است و منتظر غفلت ما و ضربه زدن است.

وی افزود: با تصمیم شورای امنیت ملی وارد این بحث شدیم و با کمک نیروهای متخصص در این حوزه مشغول کار و ایجاد موانع برای دسترسی دشمن هستیم.

سردارفرجی تاکید کرد: خوشبختانه استان همدان در این امر پیشرو بوده است و توانسته پیشرفت های خوبی را در عرصه پدافند زیستی داشته باشد.

در ادامه این جلسه مهندس منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان ضمن تقدیر و تشکر و خیرمقدم به حاضرین در این جلسه، گفت: این جلسه با هدف آشنایی با کلیات پدافند زیستی خصوصا" در حوزه آب و پیگیری های آن صورت پذیرفته است.

وی افزود: کمیته تخصصی ما در شرکت، جلساتی را تحت عنوان کارگروه آب و انرژی برگزار مینماید که این مسائل مربوط به پدافند زیستی نیز در آن مورد بحث قرار می گیرد.

ستوده ادامه داد: در شرکت آب منطقه ای همدان نیز کارگروه نظامنامه کیفیت منابع آب را داریم که بحث های مربوط به کیفیت منابع آب، نمونه برداری ومباحث کیفی را پیگیری می نماید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: در پروژه های شرکت آب منطقه ای همدان پیوست پدافند زیستی الزامی است و بسیار روی این مسئله حساس هستیم.

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای همدان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای همدان

    شركت آب منطقه‌ای همدان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات