برگزاری مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س)

مراسم سوگواری ریحانه الرسول حضرت فاطمه‌ زهرا (س) با حضور مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره، مدیران و جمعی از کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین در محل نمازخانه این شرکت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، در این مراسم حاج آقا محمدی مسئول شورای فرهنگی این شرکت، با برشمردن صفات و سیره والای آن حضرت در زندگی، بینش خردمندانه ایشان در شناخت و پشتیبانی آن حضرت از حریم ولایت را از ویژگی های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) دانست و افزود: سیره عملی حضرت فاطمه (س) باید الگو و سرمشق زنان و دختران جامعه اسلامی باشد .

حاج آقا محمدی اظهار داشت: نگاهی به زندگی ساده شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نشان دهنده شباهت زندگی این شهید با زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) است. وی افزود: حاج قاسم سلیمانی نماد عملی ولایت پذیری و مجاهدت فی سبیل الله و مالک اشتر زمان بود. کارنامه سردار سراسر دفاع از اسلام و مسلمین و حفظ امنیت کشور و منطقه و حفظ انسجام ملی بود.

مسئول شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای قزوین بیان داشت: این بانوی بزرگوار نه تنها در داخل خانه زنی نمونه بود، بلکه در عرصه های اجتماعی نیز به وقت حضور یافته و شخصیت اجتماعی خود را نمایان می کرد. حضرت فاطمه زهرا (س) انسانی کامل و دارای صفاتی است که به غیر از ایشان و اهل بیت (ع) کسی از آن صفات برخوردار نیست.

در این مراسم که با مداحی همراه بود کارکنان این شرکت، به یاد مظلومیت ها و مشقت های بانوی دو عالم، فاطمه زهرا (س) به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای قزوین

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای قزوین

    شركت آب منطقه‌ای قزوین یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات