20 پروژه آب و فاضلاب با اعتبار 245 میلیارد ریال در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

20 پروژه آب و فاضلاب با اعتبار 245 میلیارد ریال در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، سیدمحسن حسینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از 20 پروژه در ایام دهه فجر اظهار داشت: این پروژه‌ها به‌صورت همزمان در سطح استان با حضور مسئولان استان افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، اجرای رینگ آب دور شهر آستارا و اجرای خط انتقال جهت جبران کمبود آب خام تصفیه‌خانه بهارستان را از اهم این پروژه‌ها اعلام کرد و افزود: 8910 متر توسعه شبکه توزیع آب، 2600 متر اصلاح شبکه توزیع آب در دیلمان و 1600 متر در رودبار از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در این ایام است.
وی در ادامه گفت: احداث یک واحد ایستگاه بالاآورنده و اجرای 2.8 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب کوی معلولین به همراه نصب 295 فقره انشعاب فاضلاب و همچنین احداث یک واحد ایستگاه بالاآورنده و اجرای 10 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب نخودچر با نصب 1690 فقره انشعاب، احداث دو واحد ایستگاه بالاآورنده در انزلی نیز اهم پروژه‌های قابل افتتاح در راستای دفع بهداشتی فاضلاب در این ایام است.
حسینی، حفر و تجهیز یک حلقه چاه در املش و همچنین تجهیز و راه‌اندازی چاه شماره 7 رودبار را از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح برشمرد و تصریح کرد: توسعه شبکه فاضلاب مناطق مختلف رشت به‌طول یک کیلومتر و خرید، نصب و راه‌اندازی پکیج تصفیه فاضلاب مسکن مهر 76 واحدی سیاهکل نیز در این ایام افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی همچنین یادآور شد: این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی با اعتباری بالغ بر 245 میلیارد ریال تأمین اعتبار شده و برای 87 نفر نیز به‌صورت موقت ایجاد اشتغال خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات