پیام مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر

پیام مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر، سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره‌الشریف) و شهیدان والا مقام و گرانقدری ‌که برای حفظ ایران اسلامی از جان خود گذشتند و ضمن ادای احترام به ملت شریف و بزرگوار ایران بویژه مردم شریف خوزستان، ایام الله دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی که صفحه‎ای زرینی در تاریخ حیات ملت ایران، و تمامی ملت های آزادی خواه جهان را گشود، تبریک عرض می نمایم.
بطور حتم با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در عرصه‎های اجتماعی، فرهنگی و علمی صورت گرفت و در این راه دستاوردهای شگرفی پدید آمد، به طوری که نام ایران در حوزه های علمی و صنعتی بلندآوازه شد. از این رهگذر، صنعت برق خوزستان نیز در این صنعت حیاتی و زیر بنایی تحولات و پیشرفت زیادی را تجربه کرد و کارکنان خدوم شرکت برق منطقه ای خوزستان براساس وظیفه ذاتی، با تلاش، همدلی و وفاق آینده بهتری را برای استان خورستان رقم زدند.
اینجانب در بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی، فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به کارکنان ارجمند خانواده بزرگ صنعت برق ایران و خوزستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سلامت، سعادت و بهروزی توأم با خیر و برکت را برای مردم عزیز ایران  از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

محمود دشت بزرگ
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان

تمام/
لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات