برگزاری دوره مدیریت خشم برای کارشناسان نوبت کار برق منطقه ای یزد
دوره مهارت مدیریت خشم برای کلیه کارکنان نوبتکار دیسپاچینگ و امور انتقال نیرو شرکت برق منطقهای یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد، در این دوره که چهار هفته و در چهار گروه برگزار شد؛ کارکنان شرکتکننده با مفاهیم مربوط به خشم و روشهای کنترل و مدیریت خشم آشنا شدند.
تعریف خشم، تفاوت خشم و خصومت و پرخاشگری، روشهای نادرست ابراز خشم و استراتژیهای مدیریت خشم از مباحث مطرحشده در این دورهها بود.
گفتنی است، دوره مدیریت خشم با توجه به اهمیت شغلی کارکنان نوبتکار دیسپاچینگ و امور انتقال نیرو در تامین برق پایدار و احتمال ایجاد شرایط سخت در برخی موارد کاری، با هدف اتخاذ بهترین تصمیمات در شرایط مختلف برگزار شد.
دوره مهارت مدیریت خشم برای کلیه کارکنان نوبتکار دیسپاچینگ و امور انتقال نیرو شرکت برق منطقهای یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد، در این دوره که چهار هفته و در چهار گروه برگزار شد؛ کارکنان شرکتکننده با مفاهیم مربوط به خشم و روشهای کنترل و مدیریت خشم آشنا شدند.
تعریف خشم، تفاوت خشم و خصومت و پرخاشگری، روشهای نادرست ابراز خشم و استراتژیهای مدیریت خشم از مباحث مطرحشده در این دورهها بود.
گفتنی است، دوره مدیریت خشم با توجه به اهمیت شغلی کارکنان نوبتکار دیسپاچینگ و امور انتقال نیرو در تامین برق پایدار و احتمال ایجاد شرایط سخت در برخی موارد کاری، با هدف اتخاذ بهترین تصمیمات در شرایط مختلف برگزار شد.
نظرات