برگزاری جلسه سامانه جامع املاک و مستغلات در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

برگزاری جلسه سامانه جامع املاک و مستغلات در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران، رضا نگهبان مدیرکل در جمع مدیران و همکاران معاونت املاک و حقوقی و اداره فن آوری اطلاعات بر مؤلفه هایی همچون حذف سیستم جزیره ای، راه اندازی فرآیند الکترونیک در کمیسیون ماده 12، رؤیت اسناد به صورت الکترونیک، جذب اعتبار برای راه اندازی آرشیو الکترونیک و پیشنهاد نهایی برای طرح بازشماری بیش از 520 هزار برگه اسنادی در کمیسیون ماده 12 تأکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بر پی گیری این موضوع و دستور وزیر محترم تأکید کرد و گفت: تا قبل از سال جدید باید این مسأله با پی گیری های روزانه به ثمر رسیده باشد تا بتوانیم با الکترونیک شدن اسناد روند پاسخگویی به پرونده ها را سرعت ببخشیم.

وی برای انتخاب پیمانکار اصلح در این حوزه، یک هفته زمان برای مدیریت های املاک و حقوقی و توسعه منابع و اداره فن آوری اطلاعات تعیین کرد.

نگهبان حذف کاغذ در حوزه آرشیو اسناد الکترونیک را کاری سخت برشمرد و گفت: در این حوزه تعامل روزانه، ایده پردازی و پی گیری جزء اصول ضروری است.

مدیرکل راه و شهرسازی تهران اهمیت حوزه فن آوری اطلاعات را همچون طرحهای محرک توسعه دانست که از طرحهای توسعه ای مهم تر هستند.

وی همچنین بر تهیه لوازم سخت افزاری حوزه آی تی برای سرعت بخشیدن به این امور به صورت ویژه تأکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات