دوران رکود فرصت مناسب برای فروش املاک

مهندسی فروش یک فرآیند است که برخلاف اینکه در افکار عمومی بیشتر به‌عنوان تکنیک‌های فروش معرفی می‌شود، از تحقیقات بازار و امکان‌سنجی محصول/خدمات شروع و با طراحی محصول/خدمات و تدوین برنامه بازاریابی گسترش پیدا می کندو پس‌ازآن باقیمت گذاری و فروش محصول/خدمات و مدیریت خدمات پس از فروش تداوم می‌یابد و افق دید آن برخلاف فروش که در بسیاری موارد نگاهی مقطعی دارد، یک افق دوسویه و بلندمدت است.

متن کامل خبر در سایت صدای مهندسی ایران (صما)

    منبع خبر

    صدای مهندسی ایران (صما)

    صدای مهندسی ایران (صما)

    صدای مهندسی ایران (صما) یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات