انتخاب بازرسین پیشنهادی هیئت مدیره به مجمع عمومی

انتخاب بازرسین پیشنهادی هیئت مدیره به مجمع عمومی

در پنجاه و هشتمین جلسه هیئت مدیره سازمان كه به صورت فوق العاده برگزار شد ، بازرسین پیشنهادی به مجمع عمومی انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ، در ابتدای این جلسه رئیس سازمان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی ، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب به ویژه شهدای جامعه مهندسی را گرامی داشت.

مهدی سالاری با ذکر این مطلب که برای این انقلاب هزینه‌های زیادی پرداخت شده ، توجه به ارزش‌های والای جمهوری اسلامی ایران را خواستار شد.

وي در ادامه به برنامه‌های آتی سازمان از جمله مجمع عمومی ، مراسم نکوداشت روز مهندسی ، سمینار اخلاق مهندسی و کارگاه شبکه سازی در صنعت ساختمان اشاره کرد.

در ادامه جلسه و با رأی گیری ، اعضای هیئت مدیره با جایگزینی بابک عالمی در کمیسیون تخصصی معماری سازمان موافقت نمودند.

همچنین در این جلسه در مورد نحوه پرداخت حق النظاره و هزینه شناسنامه فنی و ملکی بابت اضافه بنا و تمدید قرارداد نظارت توسط مالکين تصمیم‌گیری شد.

در انتهای جلسه و پس از رأی گیری از میان داوطلبان ، آقایان مرتضی احمدیه ، محمد مهدی اسدی ، محمد حسن ظهوری ، مهدی ساکت ، مهدی حیدریه ، حمیدرضا سالاری ، غضنفر زارع و منصوردادور به عنوان نفرات پیشنهادی هیئت مدیره جهت انتخاب بازرسین به مجمع عمومی معرفی شدند.

لازم به ذکر است بر اساس قانون برای انتخاب بازرس ، هیئت مدیره به تعداد دو برابر بازرسین اصلی و علی البدل را به مجمع عمومی معرفی می‌نماید. در حال حاضر تعداد بازرسین اصلی سازمان سه نفر می‌باشد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات