گازگرفتگی جوان 30 ساله بر اثر گازگرفتگی در گرگان

گازگرفتگی جوان 30 ساله بر اثر گازگرفتگی در گرگان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهدی قره‌قاشی اظهار کرد: ساعاتی پیش در پی تماس‌های مردمی با سامانه 125 مرکز آتنش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان یک مورد گازگرفتگی در روستی کریم‌آباد گرگان گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله یک تیم از ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی گرگان به محل اعزام که پس از ورود به محل حادثه، آتش‌نشانان با پیکر بی‌جان جوان 30 ساله مواجه شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تصریح کرد: پیکر این جوان توسط آتش‌نشانان از محل خارج و به اورژانس تحویل و به بیمارستان منتقل شد.

قره‌قاشی بیان کرد: با توجه به سردی هوا از شهروندان تقاضا داریم كه نسبت به بررسی لوله‌های بخاری و آبگرمكن منزل خود حساس باشند و به صورت مستمر لوله‌های بخاری را از داخل منزل و روی پشت بام كنترل كنند.
وی تاکید کرد: در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد نصب بخاری و آبگرمکن با سامانه 125 تماس گرفته، سازمان آتش نشانی هر ساله در فصل سرما طرح بازدید رایگان از اتصالات و سیستم گرمایشی را در سطح شهر گرگان بصورت رایگان انجام می‌دهد .
قره‌قاشی گفت: کافیست شهروند با سامانه 125 تماس گرفته و مشخصات و آدرس منزل خود را اعلام نماید تا کارشناسان ما برای انجام بازدید به محل اعزام شوند.

انتهای پیام/س

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات