بازدید رئیس سازمان...

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌‌های شهرداری یزد از آرامستان شهرداری بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - محمد حسن مرادی با حضور در بندرعباس از آرامستان این شهر بازدید کرد و گفت: آرامستان یک مجموعه فرهنگی و اسلامی است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌‌های شهرداری یزد با اشاره به اینکه اقدامات قابل توجهی در مجموعه آرامستان بندرعباس انجام شده است، افزود: در یزد تدفین اموات به صورت طبقاتی اجرا بوده و این مسئله باعث سهولت حضور زائرین می‌شود.

وی افزود: این روش به دلیل استفاده از فضای کمتر، رسیدگی به تنظیف قطعات، بهسازی فضای سبز و غیره را با سرعت بیشتر را تسهیل می‌کند.

مرادی همچنین ضمن بازدید میدانی از محوطه بهشت زهرا (س) بندرعباس، پروژه‌های در حال اجرا آرامستان نیز مورد بازدید قرار گرفت.

علی بهمن‌نژاد بندری رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌‌های شهرداری بندرعباس نیز در این بازدید اظهار کرد: تبادل تجربیات بین سازمان‌های مختلف باعث انجام بهتر امور و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات قابل توجهی طی سال‌های اخیر در مجموعه آرامستان شهرداری بندرعباس انجام شده است، افزود: احداث پارک، هم‌سطح‌سازی قطعات، احداث سرویس بهداشتی و غیره بخشی از این اقدامات صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس گفت: از اقدامات اجرایی و عمرانی در حال اجرا می‌توان به ساخت بازارچه سنگ‌تراشی، ساخت حسینیه فاطمه زهرا (س)، بوستان حضرت رقیه (س)، پارک بازی کودکان، همسطح‌سازی قطعات و غیره اشاره کرد.

بهمن‌نژاد ادامه داد: اجرای نصب و تعمیر سنگ قبور، ساخت آلاچیق، ساماندهی مرکز حمل متوفی و واحد خدمات مراسم نیز جزو دیگر اقداماتی است که در این مجموعه انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات