بهره برداري همزمان از 312 پروژه شركت توزيع برق استان ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ،در اين مراسم كه بطور متمركز به افتتاح پروژه هاي برقرساني شركت برق منطقه اي آذربايجان و شركت هاي توزيع نيروي برق آذربايجان شرقي و تبريز اختصاص داشت ، دكتر پور محمدي استاندار ، طي سخناني ضمن تبريك چهل و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي  و با قدرداني از تلاشهاي مهندس فرج نيا مدير عامل شركت توزيع برق آذربايجان شرقي و ساير مديران و كاركنان خدوم صنعت برق استان ، از انرژي برق به عنوان يكي از مهمترين زير ساخت و عامل توسعه نام برد و گفت : يكي از شاخص هاي ارزيابي توسعه و پيشرفت در جهان، مصرف صحيح انرژي و در خدمت توليد و صنعت بودن آن است .

وي افزايش ارائه خدمات مطمئن و باكيفيت در تامين و توزيع برق را بسيار مهم دانسته و اظهار داشت : بايد بخشهاي توليد ، انتقال و توزيع برق همواره در شرايط اطمينان بخش قرار داشته باشد كه الحمدلله شاهد نمود عيني اين مهم در صنعت برق استان و كل كشورمان هستيم .
دكتر پور محمدي بهينه سازي و توسعه در صنعت برق را بسيار مهم و الزامي توصيف كرده و وجود سيستم هاي نوين از جمله توليد برق از انرژي هاي پاك بادي و خورشيدي و حتي نيروگاههاي مقياس كوچك ، در كنار توليد برق از نيروگاههاي بزرگ را نيز بسيار ضروري ، كارساز و موجب حفاظت از محيط زيست قلمداد نمود .
استاندار آذربايجان شرقي در ادامه سخنان خود با اشاره به ابعاد اجتماعي و فرهنگي مصرف برق در جامعه اظهار داشت : همكاري مردم در مديريت مصرف برق بويژه در دوران اوج بار،  امري ضروري است و قطعا سياستهاي تشويقي وحتي برنامه هاي تبليغي و فرهنگي ادارات برق در اين خصوص كارساز است و از مردم نيز تقاضا داريم كه با ديد اقتصادي ، صرفه جويي و كمك به توسعه زير ساخت ها در موضوع مديريت مصرف برق، كمك حال ادارات برق باشند .
دكتر پور محمدي همچنين ميزان برخورداري روستايي در بخش برق را در سالهاي بعد از انقلاب و بويژه حال حاضر بسيار ارزشمند و مطلوب توصيف و در اين خصوص از فعالين صنعت برق كشور و استان صميمانه قدرداني كرد.
در اين مراسم مهندس اكبر فرج نيا مدير عامل شركت توزيع نيروي برق آذربايجان شرقي نيز با ارائه گزارشي از فعاليتها و پروژه هاي آماده بهره برداري اين شركت اظهار داشت : امروز به دست استاندار محترم، تعداد 312 پروژه برق رساني اين شركت با اعتباري بالغ بر 770 ميليارد ريال مورد بهره برداري و تقديم مردم بزرگوار استان مي شود مهندس فرج نيا ضمن تبريك چهل و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: با پيروزي انقلاب اسلامي ، تحول عظيمي در عرصه هاي صنعت برق صورت گرفته و در اين راه، دستاوردهاي شگرفي پديد آمده است. وي افزود : امروز در جاي جاي استان آذربايجان شرقي كاركنان خدوم شركت توزيع برق اين استان كمر همت به آباداني بسته و با تلاش و همدلي در كنار هم ان شاالله برق مطمئني را به مردم منطقه تقديم مي كنند به طوري كه هم اكنون با افتخار مي گوييم كه هيچ روستاي بدون برق بالاي 5 خانوار در استان آذربايجان شرقي وجود ندارد و حتي روستاهاي زير 5خانوار و بعضاً فصلي نيز از نعمت برق برخوردار شده اند.
مهندس فرج نيا با اشاره به موقعيت جغرافيايي صعب العبور و سخت استان آذربايجان شرقي اظهار داشت: با اين وجود، در اقصي نقاط استان سعي بر اين بوده كه همواره كار خدمت رساني به مردم منطقه به بهترين شكل ممكن ادامه داشته به طوري كه امسال شاهد هيچ گونه خاموشي در حوزه خدمت اين شركت نبوديم.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق آذربايجان شرقي در ادامه سخنان خود به اقدامات اين شركت در مناطق زلزله زده شهرستان هاي ميانه و سراب اشاره كرد و آن را نمونه بارزي از تلاش و همت و غيرت كاركنان اين شركت در امر خدمت رساني و نيز آمادگي كامل شركت در رفع مشكلات بحراني شبكه برق در سخت ترين زمان ممكن توصيف كرد.
مهندس فرج نيا در پايان سخنان خود همچنين اظهار داشت كه علاوه بر پروژه هاي آماده بهره برداري، د هها پروژه نيز در سطح شهرستان ها و روستاهاي مختلف حوزه فعاليت اين شركت با 250ميليارد ريال اعتبار در حال اجرا مي باشد.
در پايان اين مراسم، با فرمان دكتر پورمحمدي استاندار آذربايجان شرقي 312پروژه شركت توزيع نيروي برق آذربايجان شرقي به همراه پروژه هاي شركتهاي برق منطقه اي آذربايجان و توزيع نيروي برق تبريز به طور همزمان مورد بهره برداري قرار گرفت.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات