ساختمان جدید اداره برق نشتارود افتتاح شد


به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین استانی ، مسئولین شهرستان تنکابن و بخش نشتارود ساختمان جدید اداره برق بخش نشتارود از توابع شهرستان تنکابن افتتاح و بهره برداری گردید.

در این مراسم سید امیر حسینی جو فرماندار ویژه تنکابن ضمن اشاره به اینکه فعالیت های شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران بصورت جهادی انجام می شود گفت: زیرساختهای توسعه در بخش صنعت برق در حال گسترش است.

دکتر شریعت نژاد نماینده محترم مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی اظهار با تقدیر از فداکاری های سردار قاسم سلیمانی بیان داشت: پیشرفت و توسعه نظام جمهوری اسلامی مدیون ایثار و فداکاری های شخصیت هایی نظیر حاج قاسم سلیمانی است و این فداکاری ها می تواند در عرصه خدمت رسانی به مردم انجام شود. وی ضمن تقدیر از مدیران خدمتگذار اظهار داشت: پیشرفت های چشمگیری در زمینه زیرساخت ه ، خدمت رسانی به مردم و ...... انجام شده است ولی در عین حال ظرفیت هایی جهت کار در منطقه وجود دارد که لازم است رسیدگی شود.

در ادامه مهندس کیوان فرح زاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در این افتتاحیه ضمن بیان اینکه رضایت مردم سرلوحه کار شرکت می باشد گفت:  با توجه به فاصله منطقه غرب مازندران با مرکز استان و دشواری اخذ مجوز های لازم جهت انجام فعالیت ها که زمان وجود دارد که در صورت رفع این مورد انجام فعالیت ها جهت انجام فعالیت ها و اجرای پروژه ها و خدمات رسانی با سرعت بیشتر انجام می شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب) یک شرکت در شهر نوشهر می باشد

      نظرات