استقبال شرکت فرودگاه‌ها از مصوبه دولت برای مشاغل خلبانی

استقبال شرکت فرودگاه‌ها از مصوبه دولت برای مشاغل خلبانی

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) www.BanaNews.irمدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: مراقبین پرواز (کنترلرها) و کارشناسان عملیات هوانوردی نهایت تلاش خود را برای حفظ ضریب ایمنی در بالاترین سطح انجام می‌دهند. محسن اسماعیلی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: موافقت دولت با فوق‌العاده ویژه مشاغل خلبانی مراقب پرواز، الکترونیک، ارتباطات، تعمیر و نگهداری و امور عمومی با وجود اینکه خبر خوشی برای فعالان این بخش از صنعت حمل‌ونقل هوایی است، اما حق آنها بیش از این است و باید تلاش کنیم تا دغدغه معیشتی کارکنان این بخش‌ها به کمترین میزان برسد. مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در عین حال گفت که مراقبین پرواز و کارشناسان عملیات هوانوردی با مشکلات معیشتی مواجه هستند.

وی با تاکید بر نقش غیر قابل انکار کاهش دغدغه‌های معیشتی کارکنان حمل‌ونقل هوایی در ایمنی پروازها اظهار کرد: با وجود مشکلاتی که خلبانان، کارکنان مراقب پرواز، الکترونیک، ارتباطات، تعمیر و نگهداری و امور عمومی داشته اند، توانسته‌اند ضریب ایمنی پروازها را بیش از انتظار نگه دارند.

یادآور می‌شود، هیات وزیران بنا به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور و به استناد بند(۱۰) ماده(۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری -مصوب۱۳۸۶- میزان فوق‌العاده ویژه مشاغل خلبانی، مراقب پرواز، الکترونیک، ارتباطات، تعمیر و نگهداری و امور عمومی در سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور را حداکثر تا ۵۰ درصد حقوق ثابت و فوق‌العاده‌های مستمر تعیین کرد.

 

 

    نظرات