برگزاری جشنواره «بانوان فاطمی و جبهه مقاومت» توسط شهرداری گرگان

برگزاری جشنواره «بانوان فاطمی و جبهه مقاومت» توسط شهرداری گرگان

به گزارش مرکز اطلاع‌‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، دکتر فاطمه رضایی در خصوص برنامه‌های دفتر امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان در جشنواره بانوان فاطمی و جبهه مقاومت اظهار کرد: این جشنواره در آستانه هفته زن و گرامیداشت مقام مادر مقارن با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در گرگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشنواره شامل بخش‌های مختلفی از جمله عکس، عکاسی با تلفن همراه، داستان کوتاه و شعر است که در قالب و موضوعات مشخص شده به دبیرخانه جشنواره ارسال خواهد شد.

مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: «زن، حجاب، افتخار»، «بانوی فاطمی، مادری نمونه»، «بانوان و جبهه مقاومت» سه موضوع منتخب برای این جشنواره است.

رضایی گفت: سکه بهار آزادی، کمک هزینه خرید لوازم خانگی، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، کمک هزینه سفر به کربلای معلی از جمله جوایز این جشنواره است.

وی اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به صورت لوح فشرده به روابط عمومی شهرداری گرگان واقع در میدان شهرداری، ساختمان مرکزی شهرداری گرگان واحد روابط عمومی تحویل دهند.

مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان بیان کرد: همچنین علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی shahrdarigorgan1320@gmail.com ارسال کنند.

رضایی تاکید کرد: شماره تماس 32224027 نیز آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان خواهد بود.

وی درباره برنامه‌های دفتر امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان به مناسبت گرامیداشت مقام مادر گفت: برنامه‌های متنوعی به این مناسبت برنامه‌ریزی شده که به مدت یک هفته اجرا خواهد شد.

مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان شاغل در شهرداری گرگان، همایش پیاده‌روی مشترک بانوان شاغل در شهرداری و بانوان ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی شهر گرگان، جشن روز زن ویژه بانوان شاغل در شهرداری و تجلیل از بانوان نمونه، برگزاری همایش با عنوان «نقش بانوان در جبهه مقاومت»، تقدیر از برترین‌های پژوهش در سطح شهر گرگان از جمله برنامه‌ها در این هفته است.

رضایی گفت: همچنین نصب بنر تبلیغات هفته زن و روز مادر در سطح شهر، تکریم مادران و همسران شهدا، جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، بزرگداشت روز مادر ویژه بانوان شهرداری، برگزاری نشست‌های گفت‌وگوی بین نسلی مادران دنیا دیده و مادران جوان در این هفته اجرا خواهد شد.

گفتنی است، علامندان تا 30 بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برگزاری جشنواره «بانوان فاطمی و جبهه مقاومت» توسط شهرداری گرگان

انتهای پیام/س

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات