دفترچه عوارض محلی سال ۹۹ در نود و چهارمین جلسه فوق العاده و علنی شورای شهر بندرانزلی تصويب شد

دفترچه عوارض محلی سال ۹۹ در نود و چهارمین جلسه فوق العاده و علنی شورای شهر بندرانزلی تصويب شد


به گزارش اداره ارتباطات و امور بين الملل شهرداري بندرانزلي، نود و چهارمین جلسه فوق العاده و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بندرانزلی، کارشناسان شهرداری، با موضوع بررسی دفترچه عوارض محلی سال ۹۹ شهرداری بندرانزلی و نامه شهرداری درخصوص بررسی و معادل سازی بدهی پرسنل از طریق فروش قطعه زمین، دوشنبه ( ۱۴ بهمن ماه) در محل شورا برگزار شد.

این دفترچه پس از تهیه در شهرداری و همچنین در چندين جلسه بررسی مواد و تبصره های درآمدی و عوارضی توسط شورای اسلامی شهربندرانزلي تصويب شد.

شايان ذكر است مشارکت و همکاری موثر شهروندان در پرداخت عوارض، علاوه بر تحقق حداکثری بودجه و درآمدهای شهرداری، موجب تسریع در روند توسعه و عمران شهری می شود و تمامی شهروندان می توانند با مراجعه به واحد درآمد شهرداری از وضعیت و نحوه پرداخت عوارض محلی مطلع شوند.

تعرفه عوارض محلی شهرداری مهم ترین و اصلی ترین منبع درآمدی و تأمین و تحقق بودجه سالانه شهرداری به شمار می رود و سال آینده همه ی عوارض شهرداری اعم از عوارض عمومی و صدور پروانه و بهای خدمات قابل ارائه از طریق شهرداری طبق این تعرفه انجام خواهد شد. كه دفترچه ديجيتال آن در لينك زير قبل دانلود است.

دفترچه عوارض محلي شهرداري بندرانزلي سال 1399

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بندر انزلی

    منبع خبر

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی یک شهرداری در شهر بندرانزلی می باشد

      نظرات