سال پس از انقلاب اسلامي؛ طول خطوط انتقال وفوق ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي غرب، مهندس "علي اسدي" مديرعامل اين شركت با تبريك فرارسيدن چهل ويكمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي گفت: در سال 1357 طول خطوط انتقال وفوق توزيع در اين شركت، 335 كيلومترمدار بوده كه هم اكنون به 8 هزار و 308 كيلومترمدار رسيده است.
وي افزود: پيش از انقلاب فقط در استان كرمانشاه شبكه انتقال وفوق توزيع داشتيم و استان هاي ايلام و كردستان فاقد شبكه و خط انتقال وفوق توزيع بوده اند.
مهندس اسدي با اشاره به اينكه طول خطوط انتقال وفوق توزيع در استان كرمانشاه از 335 كيلومترمدار در سال 1357 به 3 هزار و 438 كيلومترمدار در سال 1398 افزايش پيدا كرده، خاطرنشان ساخت: آمارها خبر از رشد ده برابري طول خطوط انتقال وفوق توزيع را در اين استان نشان مي دهند.
ايشان ابراز داشت: خوشبختانه به بركت انقلاب اسلامي، هم اكنون طول خطوط انتقال وفوق توزيع در استان كردستان به بيش از 3 هزار كيلومترمدار و در استان ايلام به بيش از يك هزار و 860 كيلومترمدار رسيده است.
مديرعامل شركت برق منطقه اي غرب در پايان گفت: طول خطوط انتقال وفوق توزيع اين شركت در سه استان حوزه استحفاظي و در آستانه چهل ويكمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي به 8 هزار و 308 كيلومترمدار رسيده كه در مجموع حدود 25 برابر رشد را نسبت به ميزان مشابه خود در سال 1357 نشان مي دهد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات