مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان عملکرد این شرکت درراستای...

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان عملکرد این شرکت درراستای...

بمناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر و آغاز چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مهندس رضاپور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان، در گفتگو با روابط عمومی شرکت در خصوص طرح دانش آموزی نجات آب و عملکرد این شرکت در راستای پیشبرد اهداف وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران،توضیحاتی ارائه نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،مهندس رضاپور ضمن تبریک این ایام و تداوم ادامه راه امام(ره) و شهیدان وطن ،اظهار داشت:این طرح یکی از برنامه های طرح تعادل بخشی بمنظور آموزش همگانی آحاد مردم برای مصرف بهینه آب است که در سطح دانش آموزان انجام می گیرد و بیش از هشت سال است که وزارت نیرو این طرح را آغاز نموده است.

رضاپور با تاکید بر تفاهمنامه سه جانبه منعقده فی مابین این شرکت ، آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی  افزود:با غنی تر شدن کیفیت آموزش مصرف بهینه آب در مدارس ، از سنین پایین تر ، آموزش بهینه یافته و صرفه جویی در مصرف آب ، در جامعه نهادینه می گردد.

وی گفت:با آموزش و اطلاع رسانی دانش آموزان، خانواده ها از نحوه مصرف صحیح آب مطلع می شوند و جهت اجرای طرح تعادل بخشی و نجات آب بدون همراهی و همکاری مردم در بحث مدیریت مصرف آب نمی توان گام موثری برداشت و با افزایش آگاهی عمومی و مشارکت مردم می توانیم جامعه را به مصرف استاندارد آب نزدیک نماییم .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان،تصریح کرد:فلسفه وجودی طرح داناب کمبود آب کشور است وعلیرغم اینکه کشور ما کم آب است و محدودیت منابع آبی داریم،مصرف آب کشور حدود 2.5 الی 3 برابر استاندار جهانی است و این نشان دهنده لزوم نهایت دقت در مصرف این عنصر حیاتی است.a

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات