نشست هماهنگی اجرای طرح مانور سراسری سیلاب برگزار شد

نشست هماهنگی اجرای مانور سراسری سیلاب با حضور مدیرروابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان و سرگروه آموزشی زمین شناسی و انسان و محیط زیست اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان، طرح ملی داناب ( طرح ملی دانش آموزشی نجات آب) و طرح گسترش سواد آبی با محوریت کتاب انسان و محیط زیست، نکته کانونی آموزش های آبی سال جاری است که بر موضوع آموزش های مرتبط با مواجهه صحیح با سیلاب متمرکز شده است. بر همین اساس برنامه ریزی شده است، نقطه اوج این آموزش ها با درگیر شدن عملیاتی دانش آموزان در قالب اجرای «مانور آموزشی سیلاب» دنبال شود.

مانور سیلاب در روز پنجم اسفند ماه به صورت سراسری در مدارس متوسطه دوم سراسر کشور  و در بستر کتاب انسان و محیط زیست دنبال می شود.

مجری این مانور مدیران متوسطه دوم است که با همراهی و کمک سرگروهان کتاب انسان و محیط زیست برگزار خواهد شد.

در نشست مشترک مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان  و دکتر حسن زاده سرگروه کتاب انسان و محیط زیست اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، مدارس و نقاطی که بیشتر در خطر سیلابی شدن قرار دارند مشخص شدند.

ارائه داده ها و اطلاعات مربوطه از سوی شرکت آب منطقه ای، استفاده از ظرفیت های مشاور طرح و کارشناسان شرکت برای آموزش دانش آموزان و هماهنگی جهت بازدیدهای آموزشی مرتبط با موضوع سیلاب از دیگر موضوعات مورد گفت و گو در این نشست بود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات