تشریح مهمترین اقدامات اداره جنوب شرق استان تهران

تشریح مهمترین اقدامات اداره جنوب شرق استان تهران

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران آرش صفری رئیس اداره راه و شهرسازی جنوب شرق تهران گفت: در حوزه مسکن 480 واحدی مسکن مهر پیشوا در مرحله حسابرسی کارشناسی رسمی است و تاکنون 247 واحد تحویل متقاضیان شده است.

همچنین پروژه 752 واحدی مسکن مهر پیشوا در آستانه برگزاری مزایده جهت واگذاری به خریداران است.

وی با اشاره به اخذ 25 سند تک برگی در حوزه املاک افزود: 122 مورد صورتمجلس تفکیکی اخذ شده است، 98 مورد پاسخ استعلام اداه کل بوده و جهاد کشاورزی 102 مورد پاسخ استعلام داده ایم، همچنین 500 مورد نیز پاسخ به استعلام پروانه ساختمانی داده شده است.

صفری با اشاره تسهیلات اعطایی به مسکن مهر شهرستانهای ورامین ، پیشوا و قرچک تصریح کرد: از ابتدای سال98 تعداد 587 نفر در سامانه ثبت نام و واگذاری مسکن مهر ثبت نام شده اند و تعداد 700 نفر جمعیت تقسیط سهم الشرکه و اخذ کارت قسط به بانک معرفی شده اند.

وی به اقدامات این اداره در حوزه بازآفرینی شهری و واحدهای استیجاری اشاره کرد و گفت: معرفی 117 نفر متقاضی به بانک مسکن جهت دریافت تسهیلات بافت فرسوده در شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا، پیگیری و تنظیم برنامه های اقدام مشترک در طرح بازآفرینی شهری پایدار شهرهای مذکور و بازدیدهای کمیسیون ماده 12 در هر سه شهرستان به صورت روزانه ، تنظیم سند سه پروژه طاق سپهر، مشهد سازه و سی سرا در شهرستان پیشوا بخشی از اقدامات دیگر این اداره در حوزه بازآفرینی شهری و واحدهای استیجاری است.

وی در پایان تاکید کرد: پروژه " تکمیل سالن ورزشی روستای حصاربیگ جوادآباد" نیز به اتمام رسیده و طبق لیست ارائه شده توسط معاونت مهندسی و ساخت جزء پروژه های قابل افتتاح دهه فجر است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات