جلسات مشترک معاون خدمات شهری با شهرداران مناطق ۱۳ گانه

جلسات مشترک معاون خدمات شهری با شهرداران مناطق ۱۳ گانه

جلسات مشترک معاون خدمات شهری با شهرداران مناطق ۱۳ گانه

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: به جهت اهمیت زیباسازی منظر شهری شهر مشهد و زائر پذیری آن، تلاش مدیریت شهری بر آن است تا شهر امام مهربانی ها را به بهترین شکل ممکن آماده میزبانی از زائران و مجاوران در ایام استقبال از بهار ۹۹ کند، در همین راستا معاونت خدمات شهری با برگزاری جلسات مشترک به بررسی طرح و برنامه ها به جهت اجرای آن در منطقه می پردازد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی در خصوص بررسی روند اجرای برنامه های استقبال از بهار ۹۹ در سطح مناطق با اشاره به این که تا کنون جلسات لازم با مناطق ۷، ۱۰ و ۱۱ برگزار شده است، افزود: با تخصیص اعتبار لازم به منطقه ۷، مقرر شد نورپردازی تقاطع غیر همسطح غدیر سکانس ۴ و ۶، به همراه نورپردازی بولوار سلسله الذهب تکمیل و سرچراغ های پارکی بوستان زائرپذیر غدیر نیز تعویض گردد.
وی افزود: همچنین مقرر شد اعتبار لازم برای تکمیل گونه های گیاهی از جمله گل رز و پرچین شامل ترون، شمشاد و زرشک به منطقه ۷ تخصیص پیدا کند.
معاون شهردار مشهد درخصوص تصمیمات اتخاذ شده در منطقه ۱۰ نیز گفت: برای زیبا سازی و تکمیل گونه های گیاهی بولوار های این منطقه نیز اعتبارات لازم تخصیص یافت.
وی تصریح کرد: همچنین در راستای ایمن سازی و زیبا سازی بوستانها، ساماندهی آبنمای بوستان زائر، زمین بازی بوستان نیلوفر آبی، ترمیم و تعویض نیمکت ها و سطل های زباله فرسوده اعتبار لازم تخصیص پیدا کرد و دستورات لازم برای رفع نواقص موجود داده شد.
یعقوبی افزود: در راستای اجرای برنامه های استقبال از بهار۹۹ در منطقه ۱۰ نیز مقرر گردید تخصیص اعتبار مورد نیاز جهت رفع نواقص ریسه های سطح منطقه و نور پردازی ورودی شهرک رازی اقدام شود، همچنین طرح نورپردازی متناسب با بزرگراه امام علی(ع) نیز با محوریت اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری تهیه و اعتبار لازم به شهرداری منطقه اختصاص یابد.
معاون شهردار مشهد همچنین در جلسه مشترک با شهردار منطقه ۱۱خاطرنشان کرد: بنا بر برنامه های پیش بینی شده در این منطقه، مقرر گردید اعتبار لازم به جهت لایروبی دریاچه بوستان چهل بازه ، تعویض و ترمیم سطل زباله و نیمکت های سطح منطقه همچنین زیبا سازی محورها و بولوارها، تکمیل گونه های گیاهی تخصیص یابد.
وی افزود: به منظور پشتیبانی از آبنماهای سطح منطقه ۱۱ اعتبار لازم جهت خرید پمپ های رزرو مورد نیاز تخصیص یافت، همچنین ضمن هماهنگی منطقه با اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری درخصوص بررسی طرح های نوآورانه نورپردازی مقرر شد، المان های تونل نوری و المان استوانه نور و قایق گل در سطح منطقه جهت استقبال از بهار ۹۹ اجرا شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات