بازگشایی نماد سیمان غرب آسیا به تعویق افتاد

بازگشایی نماد سیمان غرب آسیا به تعویق افتاد

www.BanaNews.irمدیر بازار فرابورس از به تعویق افتادن بازگشایی نماد شرکت مجتمع سیمان غرب آسیا که قرار بود امروز انجام شود خبر داد و گفت به دنبال ازگشایی نماد معاملاتی، پذیره نویسی حق تقدم استفاده نشده سهام این شرکت نیز انجام می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، امیر هامونی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به اصلاح اعلامیه پذیره نویسی سهام ناشی از حق تقدم استفاده نشده در افزایش سرمایه شرکت مجتمع سیمان غرب آسیا، بازگشایی نماد معاملاتی این شرکت که قرار بود امروز ۱۹مرداد انجام شود به تعویق افتاد.

وی تصریح کرد: سرمایه اولیه شرکت مجتمع سیمان غرب آسیا ۳۵۳٫۱ میلیارد ریال است که با افزایش سرمایه به مبلغ ۶۰۰٫۴ میلیارد ریال می‌ر سد.

هامونی با بیان اینکه زمان بازگشایی نماد این شرکت اعلام می شود، گفت: شرکت مجتمع سیمان غرب آسیا ۳۵۳ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۸۶۶ سهم دارد و نماد آن در روز معامله بدون محدودیت دامنه نوسان بازگشایی می شود.

مدیر بازار فرابورس اظهار داشت: قیمت پایانی معاملات براساس میانگین موزون قیمت های معامله شده در همان روز تعیین می شود و بعد از باز گشایی، دامنه نوسان قیمت به میزان ۵ درصد قیمت پایانی روز قبل در نظر گرفته می شود.

وی یادآور شد: معامله سهام با تعیین کارگزار ناظر امکان پذیر است بنابراین کارگزاران عضو فرابورس باید برای خریداران در سامانه معاملاتی کارگزار ناظر تعیین کنند.

به گفته وی به دنبال بازگشایی نماد معاملاتی، پذیره نویسی حق تقدم استفاده نشده سهام این شرکت نیز انجام می شود.

 

 

    نظرات