بیش از ۱۶۰۰ مورد لکه گیری در معابر ناحیه مهدیه انجام شد

بیش از ۱۶۰۰ مورد لکه گیری در معابر ناحیه مهدیه انجام شد

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛ عصارزاده با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در ناحیه مهدیه طی دی ماه امسال اظهار کرد: در ناحیه مهدیه فعالیت‌های عمرانی مختلفی از جمله، بیش از هزار و 590 مورد لکه‌گیری معابر، حدود 280 مترمربع ترمیم ترانشه معابر و نزدیک به  220 مترمربع پیاده‌سازی کفپوش انجام شده است.

وی ادامه داد: ترمیم یا نصب جدول و دریچه، پیاده‌سازی آسفالت و ترمیم یا نصب دال بتنی از دیگر اقدامات انجام شده در این ناحیه به شمار می‌رود.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین عنوان کرد: در دی ماه امسال بیش از 180 مورد مراجعه مردمی به شهرداری ثبت شده که به صورت حضوری، تلفنی و مکاتبه‌ای صورت گرفته است.

عصارزاده گفت: براساس آمارها شهروندان ناحیه مهدیه در دی ماه سال جاری، به منظور رفع مشکلات، در 6 مورد با واحد اجرائیات شهرداری ارتباط گرفته‌اند.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین تصریح کرد: رفع مشکلات شهری و تعامل موثر با مردم از اولویت‌های شهرداری منطقه سه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تعامل دستگاه‌ها به منظور برطرف کردن مشکلات مردمی،  بیان کرد: 114 مورد از مشکلات ناحیه مهدیه با همکاری سایر سازمان‌ها پیگیری شد.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین افزود: مدیریت پسماند، امور عمرانی و فضای سبز و موضوعات خدمات‌رسانی از جمله مشکلات ناحیه مهدیه بوده که با همکاری سایر ادارات پیگیری و در دست اقدام است.

انتهای پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات