اختتامیه پنجمین جشنواره هنر استفاده از دور ریختنی ها

اختتامیه پنجمین جشنواره هنر استفاده از دور ریختنی ها




به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، صبح امروز ۱۵ بهمن ماه همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره هنر استفاده از دور ریختنی ها، در فرهنگسرای شهر و با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، مسوولین استانی و شهری، مربیان و دانش آموزان شرکت کننده در این جشنواره برگزار گردید.

مهندس شفیعی شهردار اراک در این مراسم بر لزوم تعامل شهرداری و نهادهای متولی همچون آموزش و پرورش در اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی تاکید نمود.

در ادامه برنامه، فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی از زحمات شهرداری و عوامل اجرای این جشنواره تقدیر نموده و خاطر نشان کرد که این تعامل دوسویه فی مابین شهرداری و آموزش و پرورش در تمام عرصه های فرهنگی تداوم یابد.

در ادامه این مراسم، با حضور اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک در بخش اول تقدیرها، از زحمات شهردار و مدیر کل آموزش و پرورش تقدیر گردید. سپس با اهداء لوح از مدیران شهرداری و مدیران و معاونین ادارات آموزش و پرورش نواحی ۱و۲، داوران جشنواره و داوران بخش اولیاء و دانش آموزی تقدیر بعمل آمد.

پخش کلیپ های شهروندی و انمیشن های ساخته شده در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان مدیریت پسماند و رونمایی از این انیمیشن ها با عنوان دوگوله با موضوع پلاستیک و ماجراهای عمو پاکبان از دیگر بخش های این جشنواره بود. اجرای موسیقی ،شعبده و طرح دستی و اجرای گروه نمایشی با موضوع تفکیک زباله از بخش هایی بود که مورد استقبال حاضرین و مخصوصا دانش آموزان قرار گرفت.

در پایان این مراسم نیز با حضور معاون خدمات شهری ، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش و سرپرست سازمان مدیریت پسماند از نفرات برتر این جشنواره تقدیر گردید.

لازم به ذکر است، در پنجمین جشنواره هنر استفاده از دور ریختنی ها از نواحی ۱و۲ آموزش و پرورش هر یک ۴۱ اثر و در مجموع ۸۲ مدرسه به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت نمودند که با توجه به استقبال دانش آموزان و مربیان مدارس، در مجموع ۴۳۵ اثر به مرحله نهایی راه یافته و پس از داوری۴۶ اثر را شایسته تقدیر و ۴۱ اثر برتر را انتخاب نمودند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات