دیدار مسئولین شرکت آب منطقه ای با مردم در مسجد محمد رسول الله ،...

به گزارش روابط عمومی شرکت ، در چهارمین روز ایام ا... دهه مبارک انقلاب اسلامی ، معاون حفاظت و بهره برداری ، معاون منابع انسانی ، مالی و پشتیبانی و مدیر روابط عمومی شرکت با حضور در مسجد حضرت محمد رسول الله حافظیه شهرستان کرمانشاه ضمن اقامه نماز جماعت به امامت حجت السلام صابری امام جماعت مسجد یاد شده در جمع نمازگزاران حضور یافتند .

در این دیدار صمیمی ابتداء حجت السلام صابری امام جماعت مسجد ضمن تقدیر از حضور مسئولین شرکت آب منطقه ای گفت : نهضتی که امام خمینی( ره )  پرچمدار و پایه گذار آن بود ، توانست در روز 22 بهمن غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت بنمایاند. به همین دلیل است که انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام به عنوان «انقلاب امام خمینی» شناخته شده است ، حجت السلام صابری ضمن تبریک اعیاد انقلاب ، ادامه داد اگر مردم ببینند که می‌توانند به راحتی با مسئولین ارتباط داشته باشند اعتمادشان به آن‌ها بیشتر می‌شود و آن‌ها را از خود خواهند دانست. ایشان با اشاره به اینکه ملاقات های مسئولین با مردم نباید تنها منوط به مناسبت ها و روزهای خاص باشد و باید این دیدارها مستمر باشد افزود البته مردم هم نسبت به انقلاب و کشور مسئولیت دارند و باید در حفظ آن کوشا باشند انقلاب متعلق به همه نسلها و همه این مردم است و باید آحاد مردم در پاسداشت دستاوردهای ارزشمند انقلاب و کشور خود همت نمایند ، حجت السلام صابری در پایان سخنان خود به توطئه های امریکا و ایادی امریکا در منطقه اشاره و افزود آنان در تلاشند تا با سیاست های مختلف ،  ایران را به زانو دربیاورند ،  گاهی با تحریم های سنگین و گاهی با محاصره ایران از طریق کشورهائی متحد خود که البته تاکنون کشور ایران تمامی این اقدامات را نه تنها خنثی کرده بلکه از همه آنها فرصتی جدید برای تقویت قوای داخلی استفاده کرده است. حجت السلام صابری با آرزوی سلامتی برای همه خدمتگزارن نظام جمهوری اسلامی و قرائت فاتحه برای همه شهدای گرانقدر کشور سخنان خود را به پایان رساند.

در ادامه این دیدار صمیمی ، مرادی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای ، ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی و ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ( ره ) و نائب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای ( حفظ الله تعالی ) ، افزود ،  گام های بینظیر عمرانی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی درکشور برداشته شده است و در سد سازی ،‌‌ آب و برق رسانی در کشور انقلابی عظیم رخ داده است و همه این تحولات بزرگ و اثر بخش متعلق به ملت بزرگ ایران است که به دست متخصصان ایرانی رونمائی شده است ، مرادی با اشاره به اینکه در قبل از انقلاب و در زمان رژیم گذشته هیچ سدی در استان وجود نداشت  ادامه داد هم اکنون و با همت فرزندان شما در این بخش از کشور شاهد 12 سد بزرگ مخزنی میباشیم که این نشانه ای از خود باوری  و همت قابل تحسین  مهندسین کشور است ، مرادی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه طرح های مختلف عمرانی در نقاط مختلف کشور به انجام و یا در دست انجام است افزود ، ما شاهد پیشرفت های خوبی در این خصوص در کشور می باشیم. معاونت حفاظت وبهره برداری شرکت آب منطقه ای  در پایان سخنان خود افزود مقایسه این اقدامات  با دوران پیش از انقلاب به عنوان یکی از شاخص های کارآمدی نظام اسلامی می تواند مردم را با دستاوردهای انقلاب در حوزه عمران و زیر ساخت های حیاتی کشور آشنا سازد.

در پایان این نشست صمیمی ،  معاونین یاد شده ، نسبت به بررسی درخواست ها و پاسخ به سوالات مردم اقدام نمودند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات