لزوم حمایت از شرکت واحد در پرداخت بدهی های معوق به سازمان تامین اجتماعی

لزوم حمایت از شرکت واحد در پرداخت بدهی های معوق به سازمان تامین اجتماعی

به گزارش شهریار، فرخ جلالی در واکنش به انتشار اخباری در خصوص بدهی این شرکت به تامین اجتماعی در جراید و رسانه ها، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از دغدغه های اصلی اتوبوسرانی،  پرداخت بدهی این شرکت به سازمان تامین اجتماعی از بابت بدهی بیمه های تکلیفی از سال ۷۷ تاکنون است.

او ادامه داد: اصل بدهی در حدود ۲۱ میلیارد تومان و مابقی جرایم تاخیر است که اگر برابر قانون یکجا پرداخت شود، شامل بخشودگی جرایم نیز خواهد شد.
جلالی با بیان اینکه حل این مشکل در گرو حمایت و مساعدت دولت و شهرداری است، عنوان کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته، در طول سه سال گذشته بیشترین پرداختی به تامین اجتماعی را از بابت بیمه تکلیفی نسبت به سال های قبل داشته ایم.
او افزود: در سه سال اخیر  مبلغی در حدود ۲۰ میلیارد تومان از بابت حقوق و چهار درصد سخت و زیان آور و سایر موارد به تامین اجتماعی پرداخت شده که امیدوارم با کمک ها و حمایت هایی که باید از شرکت واحد صورت بگیرد، پرداخت بدهی های قبلی به سازمان تامین اجتماعی روند بهتری پیدا کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اشاره به اینکه ۵/۱ میلیارد از این بدهی با حمایت شهرداری تبریز پرداخت شده است، گفت: در این مدت سعی شده است تا حد امکان از انباشت بدهی به بدهی های قبلی جلوگیری شود، بطوری که ماهانه در حدود ۶۰۰ میلیون تومان از بابت بیمه بیش از ۵۰۰ نفر نیرو به تامین اجتماعی پرداخت می شود.
او ادامه داد: متاسفانه از سال ۹۵ دولت نسبت به پرداخت کامل یارانه بلیت و کمک های مصوب اقدامی نکرده است تا از این طریق نیز بتوانیم بخش قابل توجهی از بدهی های خود را پرداخت کنیم. مشکل بدهی به تامین اجتماعی گریبانگیر سازمان های حمل و نقل و اتوبوسرانی های درونشهری در کل کشور است.
جلالی اظهار کرد: از همکاری و مساعدت های مدیرکل و مدیران شعب سازمان تامین اجتماعی استان که با وجود بدهی نسبت به ارائه خدمات به کارکنان این شرکت اقدام می کنند، تشکر می کنم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات