چهار پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری ساری در دهه فجر به بهره‌برداری می رسد

چهار پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری ساری در دهه فجر به بهره‌برداری می رسد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری،عباس رجبی شهردار ساری با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از بهره برداری چند پروژه عمرانی و خدماتی در شهر ساری خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها با اهداف توسعه متوازن، روان سازی ترافیک، نشاط شهروندی و همچنین توسعه گردشگری و ارائه خدمات یکسان و متوازن در سطح شهرعملیاتی شده اند.

وی افزود: بوستان بانوان، پروژه بزرگ بهسازی ورودی جنوبی ساری(بلوار کشاورز)، پارک محله‌ای رسالت در کوی صادقیه و 27 باب مغازه جدید در بازار ملا مجدالدین شمار پروژه‎هایی است که به زودی به بهره برداری می‌رسد.

شهردار ساری با بیان اینکه «بوستان بانوان» در جهت تحقق گزاره "نشاط اجتماعی؛سلامت شهروندی" احداث شده است ،گفت: با توجه به کم کاری و تعلل های بوجود آمده در گذشته، افتتاح این پروژه یک سال معطل مانده بود که با تمهیدات در نظر گرفته شده و استفاده از نظر کارشناسان امر در کنار تلاش مجموعه همکاران شهرداری، افتتاح آن در دستور کار قرار گرفت.

عباس رجبی اظهار داشت: بوستان بانوان در زمینی به مساحت ده هکتار و با کاربری های مختلف نظیر زمین ورزش، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، اتاق کودک و مادر، بازارچه سنتی، فضای بازی کودک، رستوران و کتابخانه دیجیتال در ایجاد فضایی شاد و مفرح که به نشاط شهروندی بانوان می افزاید، آماده بهره برداری است.

شهردار ساری به پروژه بزرگ بهسازی و ساماندهی بلوار کشاورز در قسمت ورودی و خروجی جنوب ساری اشاره کرد و افزود: این پروژه از جمله مطالبات معوق و معطل مانده شهروندان ساروی بوده که به منظور روانسازی ترافیک و کاهش گره‌های ترافیکی و توسعه متوازن اجرایی شده است.

وی بیان داشت :ساماندهی، بهسازی، تعریض، ایجاد فضای سبز شهری، نصب علایم ترافیکی، رنگ آمیزی و زیبا سازی از جمله اقداماتی بوده است که با اتکا به توانمندی سازمانهای عمران و بازآفرینی شهری، مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهری، سیما منظر و فضای سبز شهری و همت شهرداری منطقه 3 انجام شد.

رجبی افزود: پارک محله‌ای رسالت در زمینی به مساحت  تقریبی 7 هزار متر مربع در منطقه سه واقع در بلوار کشاورز در راستای توسعه متوازن، افزایش سرانه فضاهای سبز شهری، بهبود شاخص‌های سلامت و ایجاد نشاط شهروندی احداث شده است که به زودی افتتاح می‌شود.

شهردار ساری از توسعه و ساماندهی بازار ملامجدالدین خبرداد و گفت: با هدف رونق اقتصاد شهری و توسعه گردشگری 27 واحد تجاری در این بازار ساخته شده است که شمار مغازه ها در این بازار به 242 باب افزایش یافته است؛ ضمناً بهسازی و مقاوم‌سازی بنا نیز در این بازار انجام شده است که این پروژه عمرانی و خدماتی نیز در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات