آغاز طرح پایش سلامت انسانی...

معاون برنامه ریزی و توسعه انسانی شهرداری یزد از آغاز طرح چکاپ و پایش سلامت کارکنان شهرداری یزد خبر داد و گفت: در این طرح کارکنان از نظر پزشکی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – مهدی فعالی گفت: طرح پایش سلامت جسمی و روانی کارکنان شهرداری و سازمان‌های تابعه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی طی 10 روز اجرا می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه انسانی شهرداری یزد هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سلامت و ایجادشادابی و نشاط بین کارکنان عنوان کرد و افزود: در این طرح کارکنان شهرداری یزد از نظر پزشکی و بدنی و سلامت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و اطلاعات آنها در سامانه ذخیره می‌شود و برهمین اساس برنامه غذایی و ورزشی به آنها داده می‌شود.

وی افزود: این طرح در راستای دستیابی به اطلاعات صحیح کارمندان شامل چکاپ کامل، انجام آزمایشات، معاینات و تشکیل پرونده پزشکی و بهداشتی انجام می شود که از سوی کارشناسان تغذیه، مامایی روان شناسی و پزشک متخصص صورت می گیرد.

فعالی با بیان اینکه نیروهای انسانی با ارزش ترین و مهمترین سرمایه سازمان ها می باشند، گفت: در این راستا معاونت برنامه ریزی به انجام این برنامه مبادرت ورزیده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه انسانی شهرداری یزد اظهار کرد: این چکاپ از سلسله برنامه های پایش سلامت کارمندان است که واکسیناسیون هپاتیت B نیز در سازمان های مختلف در حال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات