برگزاری اجلاس سراسری اعضای هیئت مدیره رشته برق سازمانهای نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور در بوشهر

برگزاری اجلاس سراسری اعضای هیئت مدیره رشته برق سازمانهای نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور در بوشهر


اجلاس سراسری اعضای هیئت مدیره  رشته برق سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور، روز شانزدهم بهمن در بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان کشور ، تنی چند از شرکت‌کنندگان اجلاس، از روسای سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها و یا عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان بودند و تصمیمات و تعاملات در سطوح بالا، از نتایج اجلاس بود.
به گفته مهندس سنایی دشتی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر، از آنجا که برق یکی از رشته های تخصصی مهم هفت گانه سازمان نظام مهندسی ساختمان است، مذاکرات این اجلاس می‌تواند نقش مهمی در پیشبرد فعالیت‌های کلی سازمان نظام مهندسی ساختمان در سطح کشور داشته باشد.
در این جا موارد و مسائلی که در حوزه برق در طول یک سال گذشته و پس از برگزاری اجلاس چابهار رخ داده است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تجربیات  استانهای مختلف در این حوزه به رایزنی گذاشته شد.
وی به عنوان نمونه از تجربه ارزنده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر یاد کرد که با تلاش مستمر، توان افزایی مجریان تجربی برق را عملیاتی کرده و این تجربه خوبی برای تمامی سازمانها در سطح کشور است .
مهندس سنایی دشتی افزود: در این اجلاس تاکید شد که مجریان ذیصلاح علاوه بر رشته های معماری و عمران برای رشته های تاسیسات برقی و مکانیکی نیز اجرایی شود تا حلقه گمشده بین طراحی و نظارت در کلیه رشته ها و بالاخص در رشته های برق و مکانیک تکمیل و طراحی، اجرا و نظارت با یکدیگر پیوند بخورد که ماحصل آن، ایمنی بهره‌برداران و کمک به اقتصاد مردم است.
وی اظهار داشت: ما در حال حاضر ۵۱۳ نفر مجریان تجربی را داریم که در زیر مجموعه آنها کلیه کارگرانی که در رشته برق کار میکنند آموزش‌های لازم را با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای دیده و کارت مهارت دریافت داشته اند. این کارگران همچنین دوره هایی را تحت نظارت مهندسین سازمان که در زمینه های اجرا و نظارت توانمندی‌های خاص دارند طی کرده و با موفقیت در آزمون های کتبی و عملی، کارت صلاحیت  اجرای برق به آنان داده شده است.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات