توسعه گردشگری یزد با ظرفیت فضای مجازی و اینفلوئنسرها

در جلسه مشترک شورای شهرستان یزد و کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد در روز پنجشنبه 17 بهمن، با حضور معاون امور اقتصادی استاندار؛ ظرفیت های فضای مجازی و استفاده از اینفلوئنسرها در توسعه گردشگری یزد بررسی شد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان یزد با تاکید بر معرفی یزد در سطح بین الملل گفت: ظرفیت های تجاری و توریستی شهرستان یزد از مواردی است که کمتر به آن پرداخته شده و در معرفی فرصت های گردشگری یزد در فضای مجازی و استفاده از اینفلوئنسرها طرحی می شود با همکاری اصناف، جامعه هتلداران و فعالین گردشگری ارتباط موثری شکل بگیرد.
حمیدرضا قمی استفاده از نظرات همه ذینفعان شهر در طرح های گردشگری را یادآور شد و اظهارداشت: در تولید محتوای فضای مجازی رتبه مناسبی نداریم و ضروری است تصاویر، ویدیو های جذاب و متن های مورد استفاده گردشگران تهیه گردد.
مرتضی محمدی نژاد در ارائه طرح فضای مجازی و حضور اینفلوئنسرها در یزد به آمارهای توسعه اینترنت اشاره و عنوان کرد: امروز نرخ نفوذ اینترنت در مناطق کشورهای مختلف دنیا و خصوصا در کشور ما به بالاترین سطح خود رسیده و پیش بینی می شود رسانه های اجتماعی جای خود را به سرچ های گوگل بدهد.
افرادی در فضای مجازی فعالیت دارند که به واسطه تاثیرگذاری آنها فرصت مناسبی است تا با برنامه ای که خواهیم داشت این افراد در یزد حضور داشته باشند و در قالب طرح سفیران یزد آشنایی ۳۰ میلیون ایرانی و ۳۰۰ میلیون خارجی با یزد و ظرفیت های گردشگری آن آشنا شوند.
در این طرح از منابع بافت تاریخی، کسب و کارهای اصلی یزد از جمله ترمه، شیرینی، نساجی و طلا استفاده می شود و طی دو هفته در محل های تعیین شده شهر؛ اینفلوئنسرها با هنرمندان بر اساس فعالیت های خود، یزد را به مقصد گردشگری تبدیل می کنند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات