حفاظت و صیانت از منابع آبی از اولویت های شرکت آب منطقه ای است

قبل از ظهر دیروز هفدهم بهمن ماه معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل با حضور در اداره منابع آب شهرستان گرمی و دیدار چهره به چهره با کارکنان این اداره، مسائل، موانع و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داد .

مهندس نبی اله پاسبان عیسی لو وجود همدلی و همکاری در بین همکاران را عامل اصلی موفقیت عنوان کرد و افزود: باهمکاری و خرد جمعی و ارائه ایده های نو می توان به اهداف و برنامه های شرکت دست یافت و رتبه شرکت را در سطح کشور افزایش داد.

وی حفاظت و صیانت از منابع آبی را از اولویت های شرکت آب منطقه ای دانست و گفت: ادارات منابع در شهرستانها در خصوص حفاظت از منابع آب در خط مقدم قرار گرفته اند و باید با تمام توان از عهده این کار برآیند .

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل اظهار کرد: با توجه به در حال اتمام بودن سدهای مهم شهرستان، ضرورت دارد کارشناسان بهره برداری سدهای مذکور مشخص و بصورت منظم در این طرح ها حضور یابند تا با آموزش های لازم، مدیریت بهره برداری سد را بدست گیرند .

مهندس پاسبان عیسی لو با رضایت بخش خواندن عملکرد اداره منابع آب شهرستان گرمی از تلاش های کارکنان این اداره در جهت تحقق اهداف شرکت تشکر و قدر دانی نمود.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات