توسعه فضای سبز غرب تبریز، اولویت برنامه های اجرایی شهرداری

توسعه فضای سبز غرب تبریز، اولویت برنامه های اجرایی شهرداری

به گزارش شهریار، سامان احمدزاده در برنامه تلویزیونی تبریزیم اظهار داشت: منطقه ۶ از نظر وسعت بزرگترین منطقه شهرداری تبریز است که این منطقه با داشتن ۷هزار و ۳۰۰هکتار وسعت بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است.
او افزود: سه ورودی مهم شهر تبریز از جمله فرودگاه تبریز، راه آهن و ورودی شمال غرب تبریز که دروازه اروپا است در این منطقه واقع شده است.
احمدزاده با تاکید بر اینکه ۶۰ درصد از حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۶ تبریز مربوط به واحدهای صنعتی و کارگاهی است، ادامه داد: ۴ روستا نیز به صورت نیمه الحاقی به این منطقه متصل شده اند که در راستای ارتقاء حقوق شهروندی خدمات مختلفی به این روستاها نیز ارائه می شود.
شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: توسعه فضای سبز، ارائه خدمات شهری و خدمات گسترده محله ای از اولویت های این منطقه است چرا که بافت منطقه ۶ کم برخوردار بوده و مردم بیشتر از اجرای پروژه های عمرانی از مدیران شهری خواهان ارائه خدمات محله ای هستند.
او از اجرای ۴ مورد مسیرگشایی در این منطقه خبر داد و گفت: مسیرگشایی هایی که در این منطقه انجام می شود زیرساختی و مهم بوده که نمونه آن ورودی شهرک شهید صیاد شیرازی است.
احمدزاده در این خصوص افزود: این شهرک انتهایی ترین نقطه منطقه بوده که ورودی آن در حال مسیرگشایی است و هم اکنون عملیات جدول گذاری این پروژه در حال اتمام می باشد. همچنین مسیرگشایی ۳۵ متری صنعتگران نیز در اولویت است که باعث روان شدن ترافیک در سطح حوزه می شود.
او از اجرای پروژه تعریض باند کندروی منطقه غرب تبریز نیز خبر داد و گفت: ۳ کیلومتر این پروژه انجام شده و ۱.۵ کیلومتر آن نیز باقی مانده است و در حال اجرا است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات