رويکرد شهرداری قزوین در تدوین لایحه بودجه 99 خدمت رسانی به شهروندان است

رويکرد شهرداری قزوین در تدوین لایحه بودجه 99 خدمت رسانی به شهروندان است

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، نعیمی پور گفت: رويکرد شهرداري قزوین در تدوین بودجه سال 1399 خدمت‌رسانی بهتر و بيشتر به شهروندان با حداقل هزينه و صرفه‌جویی منطقي با اولويت اتمام پروژه‌هاي نیمه‌تمام و حذف هزینه‌های غیرضروری است.

مدیر برنامه‌وبودجه شهرداری قزوین با اشاره به برنامه پنج‌ساله دوم راهبردي عملياتي شهرداري قزوين در افق 1400 افزود: این برنامه در حوزه عملياتي و اجرايي با رويکرد عملکردي و توسعه‌ای با نگاه کارشناسي و با در نظر گرفتن همه زواياي نيازهاي شهري با قابلیت اجرايي بالا، داراي انعطاف مثبت و کارشناسانه تدوين گردیده و در راستای تحقق خواست و افزايش رضايتمندي شهروندان نقش اساسي ايفا می‌کند.

نعیمی پور مناسب‌سازی معابر براي افراد کم‌توان جسمي و حرکتي در پروژه‌هاي شهرداري را به‌عنوان يک اصل با اهمیت و اولویت‌دار در بودجه 99 عنوان کرد و تصریح کرد: علیرغم کمبود منابع مالي، در راستای تحقق برنامه پنج‌ساله دوم تعدادی از پروژه‌ها به مجموعه پروژه‌های عمرانی اضافه گردیده‌اند که غالباً جزء نیازهای زیرساختی و مؤثر در رشد و توسعه شهر بشمار می‌آیند.

مدیر برنامه‌وبودجه شهرداری قزوین با اشاره به توجه ویژه به محلات و نواحي منفصل شهری در بودجه 99 بیان کرد: این اقدام با هدف ايجاد زمينه مشارکت فعال مردم در مديريت شهري، اعتمادسازی ميان شهروندان، پاسخگويي به نيازهاي شهروندان، تبديل شهرنشينان به شهرونداني آگاه فعال و مشارکت‌جو معطوف گرديده است.

نعیمی پور خاطرنشان کرد: با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعي، بودجه سازمان فرهنگي، اجتماعی و ورزشي در سال 1399 با رشد قابل‌توجه به بیش از 30 ميليارد تومان افزایش‌یافته است.

گفتنی است: با توجه به اهميت توزيع مناسب بودجه به‌منظور بهره‌برداری عادلانه شهروندان از امکانات شهري در بودجه سال 1399 شهرداری قزوین، طرح احداث و تكميل پل‌های روگذر و زیرگذرهای معابر شهري از اولويت خاصي برخوردار است. همچنین سهم 34 درصدي در سرکدهای 33000 برنامه (بهبود عبور و مرور شهري) و سهم 27 درصدي در سرکد 35000 برنامه (بهبود محيط شهري) و سهم 12 درصدي در سرکد 36000 برنامه (ايجاد اماكن و فضاهاي ورزشي و فرهنگي و توریستی) نشان از نگاه ويژه شهرداري به اين امور دارد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات