تهیه بانک اطلاعات فنی روشنایی های معابر / ساماندهی تاسیسات سطح شهر

تهیه بانک اطلاعات فنی روشنایی های معابر / ساماندهی تاسیسات سطح شهر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، سید حبیب الله نبوی مسئول تاسیسات شهرداری ساری در گفتگویی با تشریح اقدامات این واحد، اظهار داشت: بانک اطلاعاتی جامع فنی از روشنایی های معابر اصلی، چاه ها و سپتیک های سطح شهر تهیه شد.

وی افزود: با هماهنگی امور برق شمال و جنوب آماربرداری از خاموشی های گسترده در معابر اصلی سطح شهر انجام و رفع خاموشی های احتمالی معابر در آستانه سال نو در دستور کار قرار گرفت.

نبوی ادامه داد: ساماندهی و رنگ آمیزی پایه های روشنایی سطح شهر و فرم بندی کابل کشی های هوایی در سطح شهر در حال انجام است.

مسئول تاسیسات شهرداری ساری به راه اندازی و بهسازی آب نماهای سطح شهر اشاره کرد و گفت: با رفع عیوب الکتریکال و مکانیکال و نیز نشت آب، آب نمای میدان امام بزودی پس از بهسازی کامل راه اندازی می شود.

نبوی بهسازی برج های نوری سطح شهر را از دیگر فعالیت های در حال اجرای این واحد برشمرد و ادامه داد: ساماندهی وضعیت تاسیساتی سالن های ورزشی شهرداری مانند سالن مرحوم بهروش، نگهداری از 400 ایستگاه چاه و ایستگاه های پمپاژ آب، تعمیر و نصب موتور پمپ در خیابان ها جهت رفع آبگرفتگی در مواقع بحرانی، اتصال سرویس های بهداشتی سطح شهر به شبکه فاضلاب شهری، نگهداری سد لاستیکی تجن نیز به همت واحد تاسیسات شهرداری و شهرداری های مناطق در حال اجرا است.

مسئول تاسیسات شهرداری ساری در پایان خاطرنشان کرد: این واحد جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان هماهنگی و همکاری لازم را با دستگاه های مربوطه دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات