افزایش ۲۵ برابری طول خطوط انتقال‌ و فوق‌توزیع برق غرب نسبت به ابتدای انقلاب

افزایش ۲۵ برابری طول خطوط انتقال‌ و فوق‌توزیع برق غرب نسبت به ابتدای انقلاب

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علی اسدی" مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب با تبریک فرارسیدن چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در سال ۱۳۵۷ طول خطوط انتقال‌وفوق‌توزیع در این شرکت، ۳۳۵ کیلومترمدار بوده که هم‌اکنون به ۸ هزار و 308 کیلومترمدار رسیده است.
وی افزود: پیش از انقلاب فقط در استان کرمانشاه شبکه انتقال‌وفوق‌توزیع داشتیم و استان‌های ایلام و کردستان فاقد شبکه و خط انتقال‌وفوق‌توزیع بوده‌اند.
اسدی با اشاره به اینکه طول خطوط انتقال‌وفوق‌توزیع در استان کرمانشاه از ۳۳۵ کیلومترمدار در سال ۱۳۵۷ به ۳ هزار و 438 کیلومترمدار در سال 1398 افزایش پیدا کرده، خاطرنشان ساخت: آمارها خبر از رشد ده برابری طول خطوط انتقال‌وفوق‌توزیع را در این استان نشان می‌دهند.
وی اظهار داشت: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، هم‌اکنون طول خطوط انتقال‌وفوق‌توزیع در استان کردستان به بیش از ۳ هزار کیلومترمدار و در استان ایلام به بیش از یک هزار و 860 کیلومترمدار رسیده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: طول خطوط انتقال‌وفوق‌توزیع این شرکت در سه استان حوزه استحفاظی و در آستانه چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ۸ هزار و 308 کیلومتر مدار رسیده که در مجموع حدود ۲۵ برابر رشد را نسبت به میزان مشابه خود در سال ۱۳۵۷ نشان می‌دهد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات