اجرای مانور سراسری سیلاب با پوشش رسانه ای صدا و سیمای خراسان رضوی

معاون سیمای مرکز خراسان رضوی گفت: بنا بر تفاهم نامه مابین شرکت آب منطقه ای و صدا و سیمای استان خراسان رضوی، و با توجه به اهمیت موضوعات سیلاب و سازگاری با کم آبی، این معاونت تمام ظرفیت خود در تولید و پخش برنامه های آموزشی و ترویجی مربوطه را به کار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، مهدی شریفی با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه ظرفیت رسانه ای و ارتباطی کادر مدیریتی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی بستر مناسبی برای اطلاع رسانی دقیق و مستمر و ارتباط با مردم ایجاد کرده است که این یکی از نقاط قوت این شرکت به شمار می آید.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در این جلسه عنوان کرد: خوشبختانه با اقدامات حفاظتی و پیشگیرانه و اطلاع رسانی های صورت گرفته در سطح استان، در سیلاب های بهار امسال تلفات جانی نداشتیم.

کاظم جم خاطرنشان ساخت: شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در سال جاری موفق شد در بخش شاخص های عمومی جشنواره شهید رجایی که به ارتباط با جامعه مخاطب سازمان مربوط می شود رتبه برتر را کسب نماید.

جم با معرفی چارچوب و اهداف طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، طرح همیاران آب خراسان رضوی و همچنین برنامه مانور سراسری سیلاب اظهار داشت: استان پهناور خراسان رضوی به دلیل شرایط اقلیمی مختص به خود همزمان با کم آبی و سیلاب مواجه است. از اینرو برنامه های آموزشی و ترویجی این شرکت در هر دو حوزه تهیه و اجرا می شود.

وی یادآور شد: در سال تحصیلی جاری اجرای طرح گسترش سواد آبی با اجرای برنامه مانور سراسری سیلاب در تاریخ 5 اسفند 98 همراه شده است. پوشش رسانه ای و انتشار کلیپ های آموزشی با موضوع مهارت های مواجهه با سیلاب می تواند در افزایش سطح آگاهی های عمومی هنگام بروز حوادث طبیعی از این دست را افزایش دهد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات