پیام دعوت شهردار ارومیه از مردم برای حضور در  راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت مظلومانه و پرافتخار سپهبد سلیمانی

پیام دعوت شهردار ارومیه از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت مظلومانه و پرافتخار سپهبد سلیمانی

شهردار ارومیه به مناسبت چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر و از مردم برای حضور پرشکوه و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد. در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

22 بهمن ماه سالروز برچیده شدن حکومت طاغوت و رژیم مستبد پادشاهی از ایران بزرگ و سرافراز است. در این روز انقلاب اسلامی مردم ایران به پیروزی رسید و شکوهمندانه آغاز حکومت اسلام بر ایران اعلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایه گذاری شد.

از همان سالهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) استکبار جهانی و در رأس آن ایالات متحده جنایتکار سعی در به شکست کشاندن حرکت آزادیخواهانه مردم مسلمان ایران داشته و با تهدید، ارعاب، تحریم و انواع دسیسه ها و حیله های شیطانی قصد ضربه زدن به انقلاب را داشتند چرا که منافع سیاسی، اقتصادی و نظامی خویش را در خطر دیده و در این راستا با چالش های جدی روبرو شدند.

امروزه نیز طبق روال 41 ساله دشمنان قسم خورده ایران و انقلاب اسلامی با شدت به مراتب بیشتری قصد ضربه زدن به انقلاب و تأمین منافع خویش در منطقه خاورمیانه را دارند و از این رو ضروری است همه هموطنان در راستای دفاع از منافع نظام و همچنین حراست از ایران بزرگ و تاریخی به میدان آمده و از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست و پشتیبانی خود را از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری اعلام دارند.

بدینوسیله با توجه به شرایط حساس منطقه و کشور، مردم مؤمن، ولایتمدار و شهیدپرور ارومیه از تمامی اقشار و از تمامی سنین را برای حضور پرشکوه و حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرده و یقین دارم حماسه ای دیگر را رقم خواهیم زد تا جواب محکم و دندان شکنی را به یاوه گویان و دشمنان اسلام و انقلاب بدهیم.

همچنین در این روز پرشکوه گرامی می داریم یاد و خاطره سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را که سرافرازانه در راه حفظ امنیت میهن عزیز و حفظ اقتدار نظام اسلامی سرافرازانه به دیدار معبود شتافت و به مرتبه بلند شهادت دست یافت و در چهلمین روز شهادت آن سردار مظلوم همه با مشت هایی گره کرده بر انتقام سخت از جنایتکاران و شیطان بزرگ تأکید و این مهم را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات