محفل ادبی صبح شعر ((نگین انقلاب ))

محفل ادبی صبح شعر ((نگین انقلاب ))

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، همزمان با ایام‌الله دهه فجر ، محفل ادبی صبح شعر ((نگین انقلاب)) به همت مرکز امور بانوان و خانواده شهرداری و مشارکت اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی مازندران و انجمن ادبی گوهرشاد با حضور بانوان شاغل در شهرداری برگزار شد.

راحله حاجیان مشاور امور بانوان و خانواده شهردار ساری در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی شگرف در جهان است که دل‌های آزاده را با خود همراه کرده است.

راحله حاجیان با اشاره به حضور گروه‌های مختلف اعم از زن و مرد در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: زنان، پرچمدار حق‌خواهی و آزادگی بودند و پیروزی انقلاب اسلامی، بانوان را در این مسیر، به هدف رهنمون کرد.

وی با بیان اینکه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تحقق عدالت‌خواهی در جهان است، گفت: شاعران انقلابی در محفلی ادبی، گرد هم آمدند تا به سهم خود در تبیین گام دوم انقلاب اسلامی، اقدام کنیم.

آرزو ولی پور مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی مازندران در این مراسم اظهار کرد: فجر امسال با نام فجر سلیمانی مزین شده تا دلاورمردی‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی را زنده نگه داریم.

آرزو ولیپور با بیان اینکه ادبیات پایداری، نقش کلیدی در تبیین اهداف انقلاب اسلامی دارد، تصریح کرد: شاعران ما هر یک به زبان خود، گوشه‌ای از چهل و یک سالگی انقلاب را تشریح می‌کنند.

وی برگزاری محفل ادبی برای تبیین گام دوم انقلاب را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: هر یک از ما باید در گسترش انقلاب اسلامی، نقش خود را ایفا کنیم و دشمن بداند اگر سردار خوبی‌ها را به شهادت رساند، سلیمانی‌های دیگری از این انقلاب، رویش خواهد کرد و ادامه دهنده راه شهید عزیز ما خواهند بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات