۵۰۰۰ میلیارد ریال در بخش فاضلاب گلستان هزینه می شود

۵۰۰۰ میلیارد ریال در بخش فاضلاب گلستان هزینه می شود

www.BanaNews.irمدیرعامل شرکت آبفای گلستان از اعتبار هفت هزار میلیارد ریالی این شرکت در سالجاری خبر داد و افزود: از این مقدار پنج هزار میلیارد ریال در بخش فاضلاب هزینه می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، علی اکبر علیمرادی صبح شنبه در بازدید از پروژه های این شرکت، به تجهیز آزمایشگاه مرکزی در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان اشاره کرد و افزود: امیدواریم بانصب و راه اندازی این آزمایشگاه در منطقه شمال شرق کشور یک آزمایشگاه مرجع مجهز و بسیارخوب داشته باشیم.

وی در بازدید از سیستم نوین گندزدایی نمک طعام گفت: علاوه بر اینکه آب با کیفیتی بسیار بالا گندزدایی می شود، ماده تولیدی گندزدایی در محل اپراتور و اطرافیان را به دلیل استفاده از نمک خوراکی ایمن بوده و دچار بیماریهای ناشی از کار با کلر نمی شوند.

وی گفت: این دستگاه با قابلیت تولید همزمان ۴ ماده اکسید کننده شامل کلر، دی اکسید کلر، ازن و اکسیژن با روش الکترولیز محلول نمک تحت جریان مستقیم الکتریکی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت در جریان این بازدید گزارش کاملی از فرایند تصفیه فاضلاب را ارائه کرد و کلیات این طرح را شامل احداث ۲۲۱ کیلومتر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب و احداث یک واحد تصفیه خانه فاضلاب به روش لجن فعال ذکر کرد.

وی برنامه های سال جاری این شرکت در شهر گرگان را اجرا و تکمیل شبکه جمع آوری سطح شهر و اجرا و تکمیل خط انتقال به تصفیه خانه در صورت تامین اعتبار مورد نیاز برشمرد.

 

 

    نظرات