امدادرسانی آتش نشانی ساری به 202 حادثه طی دی ماه سالجاری

امدادرسانی آتش نشانی ساری به 202 حادثه طی دی ماه سالجاری

به گزارش روابط عمومي شهردرای ساری، علی دومیرکلایی سرپرست سازمان آتش نشانی ساری،از امدادرساني آتش نشانی مرکز استان به  202 حادثه طي ماه گذشته خبر داد.

وي افزود: در این مدت آتش نشانان ساروی به 91 مورد عمليات اطفاي حريق و 111 مورد عمليات امداد و نجات به شهروندان خدمات رسانی کرده اند.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری ساری تصريح كرد: طي مدت مذكور 245 خودروي آتش نشاني به همراه 800 مامور آتش نشان به حوادث مختلف اعزام شده اند كه خوشبختانه طي عمليات هاي صورت گرفته، 51 شهروند از حوادث نجات يافتند.

این مسئول بر رعايت همه ي موارد ايمني از سوي شهروندان تاكيد و اظهار كرد: متاسفانه حوادث دی ماه 29 مصدوم و دو فوتی بر جاي گذاشت.

در ادامه دومیرکلایی به امداد رساني و خدمات اين سازمان حتي در خارج از محدوده شهري  اشاره كرد و گفت: در اين مدت از كل عمليات ها 37 مورد به خارج از محدوده شهري است كه 125  مامور آتش نشان براي انجام اين ماموريت ها اعزام شدند.

وی افزود: بيشتر حوادث آتش سوزي در دی ماه در معابر و گذرگاه و اماکن مسکونی رخداده است و در بخش عملیات امداد ونجات، آتش نشانان به حوادث تصادف و واژگونی خودرو و حوادث آسانسور بیشترین امدادرسانی را انجام داده اند.

در پایان، سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری ساری ضمن تشكر از اطلاع رساني به موقع شهروندان، از همه آنان خواست در هنگام وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردي با شماره گيري ۱۲۵، آدرس دقيق و نوع حادثه را اعلام نمايند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات