استفاده از هنر، هنرمندان بومی اراک در برنامه ها و جشن های شهرداری

استفاده از هنر، هنرمندان بومی اراک در برنامه ها و جشن های شهرداری




به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، در جلسه این هفته کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر که به ریاست مرتضی سورانه و با حضور اعضای شورا و مدیران شهرداری برگزار شد، برنامه های فرهنگی و ورزشی شهرداری در سال ۹۹ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مرتضی سورانه رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در این جلسه از روابط عمومی شهرداری درخواست نمود که نمایشگاه کتابی از کتاب های چاپ و منتشر شده با موضوع هویت شهر اراک را با خریداری از نویسندگان، در شهرداری و شورای شهر برگزار نماید، تا مراجعه کنندگان ضمن مراجعه به این دو مجموعه مدیریت شهری، از کتاب های موجود استفاده و با هویت شهر اراک نیز بیشتر آشنا شوند.

وی در ادامه در خصوص حمایت از هنرمندان بومی شهر اراک گفت: مجموعه شهرداری جهت برگزاری برنامه ها و جشن های خود، اولویت استفاده از هنر هنرمندان بومی شهر اراک در رشته های مختلف از جمله تئاتر و موسیقی و ... را در دستور کاری خود قرار دهد.

سورانه همچنین در خصوص برگزاری جشن شهروند مسوولیت پذیر نیز گفت: این جشن با محوریت شهروند مسوول با موضوعات مختلف از قبیل خوش حسابی در پرداخت عوارض، توجه به سیما و منظر و نمای منازل شهری و افراد مقید به تفکیک پسماند از مبدا و سایر موضوعات مختلف شهری برگزار می شود.

در ادامه جلسه برنامه های سال ۹۹ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورا به بحث و تبادل نظر پیرامون این مهم پرداختند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات