400 پروژه توزيع برق زنجان هم‌زمان به بهره‌برداري رسید

400 پروژه توزيع برق زنجان هم‌زمان به بهره‌برداري رسید

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمدحسن متولي‌زاده" در مراسمي كه به‌منظور بهره‌برداري از 400 پروژه توزيع برگزار شده بود، گفت: بخش توزيع پيشاني صنعت برق است و رضايت مردم بستگي به نحوه خدمات رساني همكاران در اين بخش دارد.
مديرعامل توانير همچنين به كسب دو رتبه توسط توانير در جشنواره شهيد رجايي نيز در دو محور فني و رضايتمندي مردم اشاره كرد و با بيان اين كه در بخش فني اين رتبه قابل انتظار بود، تصريح كرد: به طور حتم كسب رتبه در زمينه ميزان رضايتمندي مردم نتيجه فعاليت مستمر همكاران و خدمات‌رساني در بخش توزيع است.
وي به سهم توليد در استان زنجان اشاره كرد و گفت: با توجه به اين كه بيشترين ميزان برق در استان در بخش توليد مصرف مي‌شود، وظايف مسئولان در زمينه بهينه‌سازي مصرف و افزايش بهره‌وري افزايش مي‌يابد.
در اين مراسم همچنين مديرعامل توزيع برق زنجان گفت: 400 پروژه‌اي كه در اين مراسم به‌صورت همزمان به بهره‌برداري مي‌رسد بيشتر در حوزه توسعه و بهينه سازي، اصلاح و بهينه سازي، نيرو رساني، روشنايي معابر و... است.
"عليرضا عليزاده" افزود: مهم‌ترين پروژه‌اي كه در اين مراسم شاهد بهره‌برداري از آن هستيم، تعويض 500 كيلومتر از شبكه مسي و تبديل آن به كابل خودنگهدار است كه تاثير بسزايي در كاهش تلفات، جلوگيري از سرقت سيم‌ها و افت ولتاژ دارد.
وي تصريح كرد: بيشتر اين شبكه‌ها در مناطق روستايي قرار دارد و به‌همين دليل نتايج بسيار خوبي برای پايدار كردن شبكه‌هاي برق روستاها داشته است.
وي به حذف قبوض برق نيز اشاره كرد و گفت: به منظور رفاه حال مشتركان روستايي، تمهيداتي انديشيده شده تا مشتركاني كه از گوشي‌هاي همراه هوشمند برخوردار نيستند نيز بتوانند هزينه برق مصرفي را بدون دريافت قبض كاغذي دريافت كنند.
در پايان اين مراسم، چالش‌ها و توانمندي‌هاي صنعت برق زنجان با حضور مديرعامل توانير، معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصادي توانير و مديران عامل شركت‌هاي برق منطقه‌اي زنجان، توزيع برق زنجان و توزيع برق قزوين مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات