برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر




به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم , مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور آقایان: حجت الاسلام میر عمادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان, مهندس بلدی مدیرکل بنیاد, یزدان پناه معاون پشتیبانی , صمدی سرپرست معاونت عمران روستایی ,ملا اسماعیلی معاون بازسازی و مسکن روستایی , حجت الاسلام سید زاده دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد استان و سایر همکاران در محل نمازخانه بنیاد مسکن استان برگزار گردید.
ابتدا حجت الاسلام میرعمادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان قم ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به دوران بلوغ خود رسیده است و به حمد الله تاکنون به رغم توطئه های دشمنان دستاوردهای کم نظیری برای خدمت به مردم ومعرفی اسلام ناب داشته است.
ایشان دهه فجر را سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ایران دانست و گفت: این انقلاب حاصل خون هزاران شهید و جانباز و در راس آن حضرت امام خمینی (ره) می باشد.
در ادامه وی به نقش و ارزش انقلاب اسلامی در ایران , منطقه و بین الملل اشاره کرد و گفت: این  مؤلفه ها سبب شده است تا انقلاب اسلامی ایران امروز در دنیا عظمت پیدا کند.
حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر این‌که عظمت انقلاب اسلامی به اصل ولایت فقیه است، افزود: عظمت انقلاب اسلامی غلبه بر تمام قدرت‌های مادی دنیا و به عجز درآوردن قدرت‌های استکباری است که ما نباید این مسائل را دست کم بگیریم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن استان یکی دیگر از عظمت‌های انقلاب اسلامی را وجود مردمی با بصیرت دانست و گفت: مردم ایران قدرشناس، آگاه و حاضر در صحنه هستند که این چیز کمی نیست و نمونه این بصیرت و آگاهی را اخیراً در تشییع سردار سلیمانی مشاهده کردیم و حضور پُرشور مردم در این مراسم محور وحدت، تقویت نظام و انقلاب اسلامی شد.
ایشان گفت: این‌که ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که در رأس آن یک شخصیت برجسته الهی، با تقوا، مجتهد، دوراندیش، تیزبین، عمیق، با بصیرت، دشمن‌شناس و مردم‌شناس است و ما نباید از این ویژگی و شخصیت غافل شویم.
وی با اشاره به نقشه های شوم دشمن در دلسرد کردن مردم اشاره نمود و گفت: دو اتفاق در آینده نزدیک در پیش رو داریم که باید جدی گرفت یک حضور پرشور مردم در راهپیمائی 22 بهمن و دوم برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که همه آحاد مردم باید در انتخابات حضور داشته و حافظ امنیت کشور باشیم.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات