نتایج اولین دوره آزمون شایستگی کارکنان و مدیران شهرداری تبریز تحلیل مدیریتی می شود

نتایج اولین دوره آزمون شایستگی کارکنان و مدیران شهرداری تبریز تحلیل مدیریتی می شود

به گزارش شهریار، بهرام ایران نژاد افزود: به دنبال اجرای این طرح، شهرداری تبریز گام بزرگی در هدفگذاری ساختار تشکیلاتی بر مبنای شایستگی برداشت و در اولین مرحله آن تمامی مدیران و کارشناسان حوزه شهرسازی شهرداری تبریز مورد آزمون قرار گرفتند.

او همچنین تصریح کرد: اداره کل نوسازی و تحول اداری با بهره گیری از کارشناسان خود در حال تنظیم اساسنامه سازمان های شهرداری بر اساس آخرین بخشنامه ضوابط تشکیلاتی و تیپ جدید اساسنامه ای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور است .

مدیرکل نوسازی وتحول اداری شهرداری تبریز در ادامه سخنان خود متذکر شد:۳۱۱ دوره آموزشی طی نه ماهه سال جاری برای پرسنل شهرداری تبریز برگزار شده است.

بهرام ایران نژاد با اشاره به بهره مندی از استادان مجرب و حرفه ای در این دوره های اموزشی گفت: در این بازه زمانی با حضور ۷ هزار و ۲۱۴ نفر از همکاران شهرداری تبریز حدود ۴ هزار و ۲۶ ساعت کلاس های آموزشی برگزار شده است.

او اظهار داشت: به دنبال برگزاری موفق جشنواره‌های ملی ایده‌های برتر و اختراعات مدیریت شهری و استقبال چشم‌گیر  مخترعان ،دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه و همچنین صاحبنظران و افراد صاحب ایده  از این جشنواره در سال‌های گذشته، زمان اخذ آثار تا ۲۵ بهمن ماه تمدید شد و اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات