توصیه های ایمنی آتش نشانی شهرداری ارومیه در زمان بارش برف/در صورت بروز حادثه با شماره ۱۲۵ تماس بگیرید

توصیه های ایمنی آتش نشانی شهرداری ارومیه در زمان بارش برف/در صورت بروز حادثه با شماره ۱۲۵ تماس بگیرید

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: شهروندان در زمان بارش برف برای پیشگیری از بروز تصادفات ، اصول ايمني را در شرايط آب و هوايي برفی رعايت کنند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی با اشاره به رعایت نکات ایمنی در زمان بارش های برف، اظهار کرد:  خوداری حتی المقدور از سفرهای غیر ضروری در هنگام  بارش برف و مواقع یخبندان و  خودداری در مواقع یخبندان از رفت و آمد با وسیله نقلیه بدون لاستیک یخ شکن یا زنجیر رعایت شود.

وی بیان کرد:  پیش از خروج از منزل از سالم بودن وسیله نقلیه، وجود بنزین کافی در باک و مجهز بودن آن به امکانات ایمنی مطمئن باشید.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت:  در صورت بروز نقص فنی در اتومبیل، آن را به منتهی الیه سمت راست هدایت کرده و در مکانی مناسب متوقف کنند.

وی پرهیز از ترمز گرفتن‌های ناگهانی در هنگام رانندگی روی سطوح لغزنده، استفاده نکردن حتی‌الامکان از موتورسیکلت و دوچرخه در روزهای برفی و یخبندان، افزايش فاصله خود را از خودرو جلويي، حرکت با سرعت مطمئن پيش از اينکه با مشکل مواجه شويد از جمله اصول ایمنی جهت رعایت در شرایط آب و هوایی برفی است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد:  در صورت بروز حادثه با شماره ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تماس بگیرید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات