خانه محله دباغی افتتاح شد

خانه محله دباغی افتتاح شد

شهردار منطقه دو شیراز در آیین افتتاح خانه محله دباغی گفت: از تمام دستگاههای اجرائی کلانشهر شیراز جهت همکاری با خانه های محله یاری می طلبیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس مهران بهرامی نژاد افزود : خانه های محله گامی موثر جهت توانمندسازی خانواده ها در برابر آسیبهای اجتماعی است .
وی افزود: سه خانه محله در شهرداری منطقه دو شیراز در محله های کم برخوردار شیخ علی چوپان، دهپیاله (شهرک شهید دوران) و محله پای کتا (شهرک بهار) فعالیت می کند و همچنین خانه محله گود شیری که مدتی پیش افتتاح شده تجهیز شده است.
محله دباغی یکی از ده محله اسکان غیررسمی دارای اولویت مداخله کلانشهر شیراز است که بر اساس طرح توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی شیراز نهاد اجتماعی محله برای آن پیشنهاد شده است.
این خانه محله به عنوان نهمین خانه محله افتتاح و دهمین آن خانه محله گلکوب است که برای آن هم زمین توسط شهرداری به راه و شهرسازی واگذار و بزودی افتتاح می شود. جمعیتی که در محله دباغی از این سرانه استفاده خواهند کرد بیش از پنج هزار نفر است که با توجه به حوزه نفوذ محلی به بخش های دیگر محله نیز خدمات رسانی می کند و جمعیت بیشتری را از خدمات فرهنگی- اجتماعی، آموزشی، اقتصادی و مهارت آموزی خانه محله بهره مند خواهد ساخت.
خانه محله دباغی با حضور فرماندار شهرستان شیراز، مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان شیراز، اعضای شورای اسلامی شهر، معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز و دیگر مدیران شهری در حضور اهالی محله دباغی(کوی قیام) افتتاح شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات