ستاد نوروز سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از امروز آغاز به کار کرد

ستاد نوروز سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از امروز آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: هرساله قبل از آغاز نوروز اقدامات ترافیکی مورد نیاز، از قبیل خط کشی طولی و عرضی معابر، نوسازی و بهسازی چراغ های راهنمایی و شست و شوی تجهیزات ترافیکی، در دستورکار سازمان قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: برنامه های متنوعی در قالب ستاد نوروز تدارک دیده شده که تلفیقی از برنامه های عمرانی و فرهنگی است.

جهانگیری گفت: خط کشی طولی معابر و ورودی های سطح شهر، خط کشی عرضی گذر گاه های عابر پياده با اولويت اماكن تاريخی، نوسازی و بهسازی چراغ های راهنمايی و شست وشوی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، پل های هوایی عابرپیاده، تابلوهای راهنمای مسیر و چراغ های راهنمایی  معابر سطح شهر بخشی از اقدامات ترافیکی پیش بینی شده برای اجرا در قالب ستاد نوروز به شمار می رود.

وی اظهار کرد: در حوزه فرهنگی ترافیک نیز طرح انتظام بخشی عابرين پياده با اجرای طرح عابریار در تقاطع های خيام، عدل، شهرداری، هلال احمر و پيغميريه در دستورکار قرار گرفته که در روزهای پایانی سال اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی سال که شاهد افزایش تردد شهروندان به منظور انجام خریدهای نوروزی در معابر سطح شهر هستیم، اجرای طرح عابریار با استقبال شهروندان روبرو می شود.

جهانگیری افزود: با توجه به اینکه طرح عابریار توسط نیروهای انسانی با تن پوش عروسکی و کاراکترهای مشهور از جمله حاجی فیروز و پخش اقلام کمک آموزشی همراه است، ماندگاری و اثرگذاری بیشتری در ذهن شهروندان به ویژه کودکان دارد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات